Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Najava • Piše: MV Info • 12.05.2005.

Nakon trećeg izdanja knjige “Funky Business”, Differo priprema i “4-D Branding”
Održava se
12.05.2005.

Nakon što je nedavno objavila i treće hrvatsko izdanje knjige “Funky Business”, zagrebačka nakladnička kuća Differo priprema i “4-D Branding” švedskog autora Thomasa Gada, knjigu koja govori o revolucionarnom četiri-dimenzionalnom modelu prijeko potrebnom da biste mogli razumijeti brandove snage i slabosti.

Švedanin Thomas Gad izumio je 4-D Branding model. Ima više od dvadeset godina iskustva u reklamnoj industriji: kao autor prava, kreativni direktor i brand strateg. Prije nego što je pokrenuo vlastitu tvrtku, radio je za Grey Advertising International sa domaćim i stranim klijentima kao što su Nokia (Connecting People), SAS, Procter & Gamble, Compaq, Microsoft, Telia and Merita-Nordbanken.

Tvrtke investiraju pravo bogatstvo u stvaranje i održavanje svojih brandova. Većina tog budžeta je potrošena bez jasnih ciljeva ili prethodno utvrđenih alata za ocjenjivanje ucinka. 4-D Branding nudi jasan analitički koncept i metodu mjerenja učinka određenog branda; model je poduprijet mnogim primjerima iz poslovnog svijeta. 4-D Branding model se može koristiti da bi se stvorio novi brand ili analizirale strateške opcije za već postojeće brandove. Model omogućuje tvrtkama da stvore svoj vlastiti jedinstveni "brand kod" ili "mindspace", jedinstveni korporativni DNA koji može unaprijediti svaki aspekt poslovanja - od inovacije produkta do zapošljavanja pravog kadra.

– Povezani sadržaj –

– Pretraži sve članke –