Kupologija : Istine i laži o tome zašto kupujemo
- Nakladnik: Profil
- Prijevod: Tomislav Marić
- 11/2012.
- 192 str., meki uvez
- ISBN 9789533131368
- Cijena: 13.14 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Prodaje li se zaista seks? Koliko je učinkovito prikriveno oglašavanje? Može li samo promatranje proizvoda utjecati na ostala čula - miris, dodir i sluh? Koliko uopće znamo o tome zašto kupujemo? Što doista utječe na naše odluke? Istraživanja Martina Lindstroma razbijaju mnoga dosadašnja uvjerenja o tome što zaista privlači našu pozornost - i navodi nas na kupnju.
U knjizi Lindstrom predstavlja iznenađujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vrijedne sedam milijuna dolara - pionirskog istraživanja koje je zavirilo u mozgove dvije tisuće dobrovoljaca iz cijelog svijeta, koji su se susretali s različitim oglasima, reklamama, brendovima i proizvodima...
***
Martin Lindstrom jedan je od najcjenjenijih svjetskih marketinških gurua. Kao izvršni direktor i predsjednik tvrtke Lindstrom, marketinške agencije Brand Sense te Buyology Inc., Lindstrom daje savjete vrhunskim izvršnim direktorima kompanija kao što su McDonald's, Procter & Gamble, Yellow Pages, Nestlé, American Express, Microsoft, Walt Disney Company i GlaxoSmithKline. Povremeno piše za Financial Times, USA Today, Washington Post i mnoge druge.
Njegovu prethodnu knjigu "Brand Sense" ugledni Wall Street Journal proglasio je jednom od deset najboljih marketinških knjiga u povijesti. Baš kao "Brand Sense" i "Kupologija" je prevedena na više od dvadeset svjetskih jezika.
U knjizi Lindstrom predstavlja iznenađujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vrijedne sedam milijuna dolara - pionirskog istraživanja koje je zavirilo u mozgove dvije tisuće dobrovoljaca iz cijelog svijeta, koji su se susretali s različitim oglasima, reklamama, brendovima i proizvodima...
***
Martin Lindstrom jedan je od najcjenjenijih svjetskih marketinških gurua. Kao izvršni direktor i predsjednik tvrtke Lindstrom, marketinške agencije Brand Sense te Buyology Inc., Lindstrom daje savjete vrhunskim izvršnim direktorima kompanija kao što su McDonald's, Procter & Gamble, Yellow Pages, Nestlé, American Express, Microsoft, Walt Disney Company i GlaxoSmithKline. Povremeno piše za Financial Times, USA Today, Washington Post i mnoge druge.
Njegovu prethodnu knjigu "Brand Sense" ugledni Wall Street Journal proglasio je jednom od deset najboljih marketinških knjiga u povijesti. Baš kao "Brand Sense" i "Kupologija" je prevedena na više od dvadeset svjetskih jezika.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.