Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Martin Lindsrom

Kupologija : Istine i laži o tome zašto kupujemo

  • Nakladnik: Profil
  • Prijevod: Tomislav Marić
  • 11/2012.
  • 192 str., meki uvez
  • ISBN 9789533131368
  • Cijena: 13.14 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Prodaje li se zaista seks? Koliko je učinkovito prikriveno oglašavanje? Može li samo promatranje proizvoda utjecati na ostala čula - miris, dodir i sluh? Koliko uopće znamo o tome zašto kupujemo? Što doista utječe na naše odluke? Istraživanja Martina Lindstroma razbijaju mnoga dosadašnja uvjerenja o tome što zaista privlači našu pozornost - i navodi nas na kupnju.

U knjizi Lindstrom predstavlja iznenađujuća otkrića svoje trogodišnje neuromarketinške studije vrijedne sedam milijuna dolara - pionirskog istraživanja koje je zavirilo u mozgove dvije tisuće dobrovoljaca iz cijelog svijeta, koji su se susretali s različitim oglasima, reklamama, brendovima i proizvodima...


***

Martin Lindstrom jedan je od najcjenjenijih svjetskih marketinških gurua. Kao izvršni direktor i predsjednik tvrtke Lindstrom, marketinške agencije Brand Sense te Buyology Inc., Lindstrom daje savjete vrhunskim izvršnim direktorima kompanija kao što su McDonald's, Procter & Gamble, Yellow Pages, Nestlé, American Express, Microsoft, Walt Disney Company i GlaxoSmithKline. Povremeno piše za Financial Times, USA Today, Washington Post i mnoge druge.

Njegovu prethodnu knjigu "Brand Sense" ugledni Wall Street Journal proglasio je jednom od deset najboljih marketinških knjiga u povijesti. Baš kao "Brand Sense" i "Kupologija" je prevedena na više od dvadeset svjetskih jezika.



© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –