Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Daniel H. Pink

Prodavati je ljudski : Iznenađujuća istina o tome kako utječemo na druge

  • Nakladnik: Profil
  • Prijevod: Suzana Szabo
  • 05/2014.
  • 301 str., meki uvez
  • ISBN 9789533133133
  • Cijena: 15.79 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.

U posljednjih deset godina prodavanje je doživjelo veće promjene nego u prethodnih stotinu. Svi prodajemo – uvjeravamo, pregovaramo, tvitamo, ne samo predmete, već i ideje i tehnike, u prodaji provodimo 40 posto radnog vremena, dokazuje Daniel H. Pink u knjizi "Prodavati je ljudski".

U novim uvjetima većina nas bavi se "prodajom bez prodaje" (Pinkov pojam, non-sale selling), čija krajnja svrha takve prodaje nije razmjena dobara, već načina razmišljanja i ponašanja. Stoga dva nova velika područja prodaje postaju edukacija i zdravstvene usluge (ed-med), u kojima je izazov pridobiti pažnju učenika ili pak uvjeriti pacijente da slijede liječničke savjete.

Svijet asimetrije informacija, u kojemu je trgovac znao sve o robi, a kupac ništa, zamijenio je svijet simetrije informacija u kojem su kupac i trgovac podjednako informirani. U takvom svijetu, prodaja nije više iskorištavanje drugoga, a postaje presudna za naš opstanak i sreću. Pink štoviše tvrdi da je upravo prodaja pomogla našoj vrsti u evoluciji, podigla naš životni standard i uljepšala nam svakodnevicu.

Opstanite u svijetu prodaje odbacujući naučenu bespomoćnost i prihvaćajući optimizam i jasnoću u predstavljanju - kroz 40 vježbi savladajte najdjelotvornije tehnike prezentacije na svijetu (od piksarske prezentacije u šest rečenica do japanske prezentacije u 20 slajdova po 20 sekundi), prilagodite se improvizaciji, brzom razmišljanju i postavljanju pitanja.

I naučite i sebe i druge motivirati tako da činite dobro – to je pretpostavka dugoročnog uspjeha, savjetuje Daniel Pink u svom novom bestseleru poslovne literature.

***

Daniel Pink svojim provokativnim knjigama preispituje temeljna shvaćanja o radu i odnosima između poslodavaca i zaposlenika. Dosad je objavio pet knjiga u čijem je fokusu radno mjesto u društvu brzih promjena, među kojima su "Whole new Mind – Why Right-Brainers Will Rule the Future" i "Poriv – Iznenađujuća istina o našim motivima". Godine 2011. Daniel Pink proglašen je jednim od najutjecajnijih filozofa menadžmenta na svijetu. Njegovi govori o motivaciji među najgledanijima su na mreži TED Talks. Živi u Washingtonu sa suprugom i troje djece.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– To sell is human, by Daniel H. Pink –

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –