Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

Matko Vladanović ×

Kritika • 20.10.2016.

Milena Benini : Prodavač snova

U "Prodavaču snova" nije tehnologija ni tehnološki ratio ono što mijenja i definira ljudske odnose, već su to intenzitet razumijevanja sebe i volja za gnozom (u starogrčkom, a ne postkršćanskom smislu) posredovani, dakako, fantastičnim mehanizmom jer ništa osim realističke dogme takvo što ne brani.
Kritika • 06.09.2016.

Sylviane Corgiat, Laura Zuccheri : Stakleni mačevi

Brzina pripovijedanja, nonšalantno shvaćanje dramaturgije, trivijalni dijalozi i slična veselja guraju "Staklene mačeve" u smjeru holivudske ideje fantastičnog spektakla, a to je paradigma kakvu nemamo potrebu još jednom prežvakvati u stripu.
Kritika • 15.06.2016.

Olja Savičević Ivančević : Pjevač u noći

Žanrovska hibridizacija, formalna organizacija, metatkstualnost i lutanje šumom (pop)kulturnih citata nisu ni najjači ni najprivlačniji elementi proze Olje Savičević Ivančević. I ovdje, kao i drugdje, njen glas se najjače čuje u jeziku, mikropriči i mikroeseju, neovisno o tome u službi čega ti isti elementi stoje.
Kritika • 05.05.2016.

Ivan Lutz, Gordan Sundać : Drum

'Drum' nam tako nudi horor, SF, denbraunovski triler s tajnim društvima i crkvenom ikonografijom, fantastiku i možda još ponešto. Začudo, stvar funkcionira. Ne funkcionira najbolje, da se razumijemo, ali vozi. Poput trideset godina starog golfa s novim lakom i kožnim sjedalima koji na tehničkom ipak prolazi tek milošću zaposlenika.
Kritika • 11.04.2016.

Abel Lanzac i Christophe Blain : Diplomatske kronike

'Diplomatske kronike' ne prikazuju samo smiješnu stranu politike, niti se bave jeftinim ismijavanjem karakternih mana i nesposobnih funkcionera. Riječ je o stripu koji, svom humoru unatoč, politiku doživljava ozbiljno (kako je uostalom i treba doživljavati), a njene aktere, pogotovo de Wormsa, u pravilu tretira s poštovanjem.
Razgovor • 21.10.2015.

Milena Benini: Htjela sam biti Zagorka kad porastem

Ni jedan žanr nije automatski ni dobar ni loš, to je samo sredstvo izražavanja. Bez obzira bavim li se vampirima, iscjeliteljicama, vješticama, astronautima, uvijek nekako završim na pitanju toga što nam određuje identitet, kako se definiramo, što je obitelj, kako se stvaraju međuljudski odnosi.
Kritika • 19.08.2015.

Ante Tomić : Veličanstveni Poskokovi

Ostajući vjeran svom prijašnjem stilu, svjesno reducirajući kompleksnost teksta i same pripovijesti, Ante Tomić se u 'Veličanstvenim Poskokovima' zadovoljava širokopoteznim oslikavanjem suvremenog društva i njegovih najprominentnijih aktera. Čitatelju je ostavljeno da sam zaviri u prostor između širokih tragova kista.