Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

Kritika ×

Kritika • 29.11.2016.

Roberto Bolaño : Ubojite kurve

Bolañov književni mikrokozmos mračan je, nasilan, često čudovišan. Kao i svijet u kojem živimo. Isto tako, kao i svijet u kojem živimo, sposoban je biti nevjerojatno lijep i čudesan usprkos svom jadu i beznađu.
Kritika • 25.11.2016.

Mo Yan : Žabe

Ispisujući poslijeratnu povijest Kine Mo Yan otvara historijske tabu-teme. Iako mu literarni pseudonim znači „ne govori“, odnosno „bez riječi“, on pripovijeda Kinu, njenu nedavnu prošlost.
Kritika • 23.11.2016.

Želimir Periš : X

Periš ovom zbirkom poeziju vraća sa razine dekadentnih estetsko-ligvističkih vratolomija na nivo megafona čija je, manje ili više uspješna, funkcija (nezahvalna, no neizbježna imenica u ovom kontestu) da govori destruktivnim procesima na koje je društvo otupjelo zbog stalne izloženosti njima.
Kritika • 21.11.2016.

Ksenija Kušec : Nije moglo bolje

"Nije moglo bolje" roman je u retro modu, poetizacija prozaičnog, apologija starinskih, obiteljskih vrijednosti, nepretenciozna priča o ljudskim slabostima, drugim prilikama i novim početcima, ali i društvena kritika s prigušivačem.
Kritika • 17.11.2016.

Makis Tsitas : Bog mi je svjedok

Dok novi Evropljani u Evropu donose već zaboravljene velike obitelji, posljednji Evropljanin se ne uspijeva niti oženiti. Ekonomski kontekst Tsitasova romana je jasan. Hrisovalantis je žrtva neoliberalnog projekta, grčke zaduženosti, i dužničkog ropstva građana.
Kritika • 20.10.2016.

Milena Benini : Prodavač snova

U "Prodavaču snova" nije tehnologija ni tehnološki ratio ono što mijenja i definira ljudske odnose, već su to intenzitet razumijevanja sebe i volja za gnozom (u starogrčkom, a ne postkršćanskom smislu) posredovani, dakako, fantastičnim mehanizmom jer ništa osim realističke dogme takvo što ne brani.
Kritika • 08.09.2016.

Anais Nin : Djeca albatrosa

Lijepe su to slike nemira, jedne mlade žene nestalne i dinamične naravi koja život traži u buci i ekscesu, u preticanju a ne povlačenju. Međutim posrijedi su tek "bits and pieces", komadići i dijelovi, povremeni bljeskovi unutar najčešće zagušenog teksta.