Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

Najava ×

Najava • 06.07.2005.

Promocija knjige “Oligarsi – Bogatstvo i moć u novoj Rusiji”

Profil Megastore poziva na promociju knjige “Oligarsi – Bogatstvo i moć u novoj Rusiji”, autora Davida Hoffmana, u izdanju Metropressa, koja će se održati u srijedu, 6. srpnja 2005. u 19 sati, u prostoru Profil Megastorea, Bogovićeva 7. Zagreb.
Najava • 30.06.2005.

Promocija nove knjige Maje Gregl

U četvrtak, 30. 06. 2005. s početkom u 20 sati, u restoranu Stara vura smještenom u atriju Muzeja grada Zagreba, održati će se promocija knjige “Ratnik i princeze”, poznate hrvatske dramaturginje Maje Gregl.
Najava • 29.06.2005.

Promocija "Bjegunaca" Ivana Paulette

U srijedu, 29. lipnja 2005. u 12.00 sati, u Hrvatskom društvu pisaca, Durieux predstavlja novu zbirku priča Ivana Paulette "Bjegunci". Knjiga donosi literarno uobličena izvješća, priče, o nizu sudbina ljudi talijanske narodnosti koji su bježali iz Jugoslavije u Italiju u razdoblju nakon Drugog svjetskog rata.
Najava • 01.06.2005.

Novi Liber promovira "Moj prvi hrvatski rječnik"

U srijedu, 01. 06. s početkom u 19 sati (Profil Megastore, Bogovićeva 7) Novi Liber promovira "Moj prvi hrvatski rječnik" za djecu i odrasle. Ovo neće biti klasična promocija knjige, već zabavno druženje uz bombone, balone i poneki poklon, ne samo za odrasle nego i za djecu, kojima je knjiga prvenstveno namijenjena.
Najava • 17.05.2005.

Od 17. pa do 28. svibnja - 2. zagrebački sajam knjiga

Ukratko: 220 nakladnika, 20 000 naslova, 100 predstavljanja knjiga, 200 autora, kritičara i urednika... čitanja, susreti, polemike, koncerti, predstave, druženja... sve to najavljuje organizator Profil International u sklopu ovogodišnjeg "Zagrebačkog sajma knjige" koji traje od 17. - 28. svibnja 2005.
Najava • 16.05.2005.

Pazi, knjiga !

Najava • 12.05.2005.

Nakon trećeg izdanja knjige “Funky Business”, Differo priprema i “4-D Branding”

Nakon što je nedavno objavila i treće hrvatsko izdanje knjige “Funky Business”, zagrebačka nakladnička kuća Differo priprema i “4-D Branding” švedskog autora Thomasa Gada, knjigu koja govori o revolucionarnom četiri-dimenzionalnom modelu prijeko potrebnom da biste mogli razumijeti brandove snage i slabosti.
Najava • 09.05.2005.

Naklada Verbum najavljuje nove naslove

Izvještaji o prodaji iz hrvatskih knjižara nakladu Verbum danas svrstavaju među vodeće hrvatske nakladnike, a kad neki nakladnik stekne takav status tada se s povećanim zanimanjem prate i vijesti o novitetima koje isti nakladnik tek priprema. Iako među naslovima koji će idućih tjedana doći u knjižare nema izrazitog hit naslova, popis je zanimljiv...
Najava • 09.05.2005.

Naklada Ljevak sve više i više - naklada

Naklada Ljevak posljednjih je godinu-dvije počela opravdavati ono “naklada” u svojem imenu, i očito da je “restrukturiranje” uredničke ekipe, dovođenjem i ponešto mlađih uredničkih snaga, učinilo da sve češće naslovi u izdanju ovog nakladnika završavaju i na top listama najprodavanijih knjiga. A u pripremi su i novi naslovi…