
Komunikacijsko-psihološka retorika : Kako dobro javno govoriti, izlagati, prezentirati
- Nakladnik: Erudita
- Prijevod: Vladimir Adamček
- 09/2008.
- 236 str., meki uvez
- ISBN 9789537266028
- Cijena: 19.91 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.

Onaj tko javno govori izložen je višestrukom ocjenjivanju auditorija, ponajprije njegova stručna kompetencija, izdržljivost, autentičnost i kvaliteta odnosa prema slušatelju. Koliko god različiti bili govornici, slušatelji i teme: način susreta između govornika i slušatelja igra odlučujuću ulogu. On se uspješno oblikuje kroz govornikove četiri temeljne kompetencije: usmjerenost na zadatak, osobnu nazočnost, kontakt i tematsko poticanje.
Ova knjiga predstavlja humanističku alternativu javnoga govorenja. Njezina polazna točka leži u uvjerenju potvrđenom iskustvom: ako ljude želimo i trebamo poduprijeti u njihovu razvitku, nije dovoljno obratiti im se samo u njihovu najizvanjskijem "karakternom sloju" jer se ljudski razvitak ne zbiva samo na razini kognicije ili konvencije. To za govornika znači i razvojnu zadaću: želim li doprijeti do slušatelja, moram se s njime susresti na mjestu gdje se zbiva razvitak ličnosti i gdje me možda treba kao potporu da bi se sam upustio u rizik sučeljavanja sa samim sobom. I to ne kao samosvrhu, već u smislu cilja i zadaće.
Autorice pokazuju i objašnjavaju na primjerima kako se to postiže. Pri tome se koriste modelima komunikacije prema Schulzu von Thunu (vrijednosni i razvojni kvadrat i unutarnji tim), predstavljene u knjigama."Kako međusobno razgovaramo 1 do 3".
Ova vas knjiga s jedne strane želi potaknuti na samorefleksiju a s druge strane vam dati praktične preporuke. Zbog toga ćete uz teorijska izlaganja pronaći i primjere, vježbe i konkretne upute za praksu predavanja. Pri tom je težište stavljeno na povezivanje profesionalnog i ljudskog pristupa u (raz)rješavanju svih problema i konflikata koji nastaju u medjuljudskoj komunikaciji
Knjiga je namjenjena ne samo profesionalcima - trenerima, savjetnicima i mentorima, već svima koji javno govore, posebice studentima, učiteljima, nastavnicima i profesorima, znanstvenim novacima, asistentima, sveučilišnim nastavnicima, rukovoditeljima, menadžerima, novinarima, voditeljima, moderatorima i svećenicima.
***
Maud Winkler (1968), diplomirana psihologinja. Izobrazba u psihodramskoj terapiji i sustavnom savjetovanju. Nastavnica na Sveučilištu u Hamburgu na Odsjeku za psihologiju. U slobodnom zvanju komunikacijska trenerica i savjetnica. Trenerica na različitim dodatnim seminarima iz komunikacijske psihologije. Težišta rada: treninzi vođenja, razvijanje tima, treninzi prezentacija, predavanja, treninzi rukovoditelja, supervizija, savjetovanje pojedinaca i parova.
Anka Commichau (1966), diplomirana psihologinja. Radi kao komunikacijska trenerica i savjetnica za poduzeća, javne ustanove i socijalno područje. Trenerica na dodatnim seminarima iz komunikacijske psihologije što ih nudi Sveučilište u Hamburgu. Težišta rada: treninzi za rukovoditelje, buduće rukovoditelje i suradnike, treninzi prezentacije, predavanja, treninzi rukovoditelja i supervizija.
Ova knjiga predstavlja humanističku alternativu javnoga govorenja. Njezina polazna točka leži u uvjerenju potvrđenom iskustvom: ako ljude želimo i trebamo poduprijeti u njihovu razvitku, nije dovoljno obratiti im se samo u njihovu najizvanjskijem "karakternom sloju" jer se ljudski razvitak ne zbiva samo na razini kognicije ili konvencije. To za govornika znači i razvojnu zadaću: želim li doprijeti do slušatelja, moram se s njime susresti na mjestu gdje se zbiva razvitak ličnosti i gdje me možda treba kao potporu da bi se sam upustio u rizik sučeljavanja sa samim sobom. I to ne kao samosvrhu, već u smislu cilja i zadaće.
Autorice pokazuju i objašnjavaju na primjerima kako se to postiže. Pri tome se koriste modelima komunikacije prema Schulzu von Thunu (vrijednosni i razvojni kvadrat i unutarnji tim), predstavljene u knjigama."Kako međusobno razgovaramo 1 do 3".
Ova vas knjiga s jedne strane želi potaknuti na samorefleksiju a s druge strane vam dati praktične preporuke. Zbog toga ćete uz teorijska izlaganja pronaći i primjere, vježbe i konkretne upute za praksu predavanja. Pri tom je težište stavljeno na povezivanje profesionalnog i ljudskog pristupa u (raz)rješavanju svih problema i konflikata koji nastaju u medjuljudskoj komunikaciji
Knjiga je namjenjena ne samo profesionalcima - trenerima, savjetnicima i mentorima, već svima koji javno govore, posebice studentima, učiteljima, nastavnicima i profesorima, znanstvenim novacima, asistentima, sveučilišnim nastavnicima, rukovoditeljima, menadžerima, novinarima, voditeljima, moderatorima i svećenicima.
***
Maud Winkler (1968), diplomirana psihologinja. Izobrazba u psihodramskoj terapiji i sustavnom savjetovanju. Nastavnica na Sveučilištu u Hamburgu na Odsjeku za psihologiju. U slobodnom zvanju komunikacijska trenerica i savjetnica. Trenerica na različitim dodatnim seminarima iz komunikacijske psihologije. Težišta rada: treninzi vođenja, razvijanje tima, treninzi prezentacija, predavanja, treninzi rukovoditelja, supervizija, savjetovanje pojedinaca i parova.
Anka Commichau (1966), diplomirana psihologinja. Radi kao komunikacijska trenerica i savjetnica za poduzeća, javne ustanove i socijalno područje. Trenerica na dodatnim seminarima iz komunikacijske psihologije što ih nudi Sveučilište u Hamburgu. Težišta rada: treninzi za rukovoditelje, buduće rukovoditelje i suradnike, treninzi prezentacije, predavanja, treninzi rukovoditelja i supervizija.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.