Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

Marijo Glavaš ×

Kritika • 22.03.2012.

Indra Sinha : Animalovi ljudi

Roman "Animalovi ljudi" priča je koja nosi univerzalnu poruku i s čijim će se čudnim i zanimljivo profiliranim likovima čitatelj svakom stranicom sve više zbližiti, ali i uživati u literaturi. No, indijski pisac nije se zaustavio samo na pisanju romana, već je na internetu napravio stranicu Khaufpura na kojoj će posjetitelj pronaći mnoštvo informacija o tom gradu (podaci zapravo pripadaju Bhopalu),...
Kritika • 14.03.2012.

Carlos Ruiz Zafon : Marina

Znatiželja glavnog lika i slučajan susret dobitna su kombinacija za pokretanje lavine intrige u ovom Zafonovom romanu. "Marina" je priča koja se polako odmotava, dio po dio dobiva obličje, a ono čudno i čudesno u njoj čitavo vrijeme ostaje dovoljno tajnovito da čitatelja nezaustavljivo vuče kraju, k otkriću, raspletu. A kod Zafona rasplet nikad nije jednostavan, štoviše, kombinacija je najvećeg...
Kritika • 04.02.2012.

Damir Avdić : Kuda sestro

Upečatljiva energičnost i kompletnost Avdića kao čovjeka s pozornice ujedno je i kamen spoticanja njegovoj u papir otisnutoj karizmi pjesnika. Nekome tko ga je upoznao u mraku zadimljenog kluba u kojem izgovoreni stihovi ostaju polijepljeni po zidovima i ljudima svakako je dobrodošla i ova, papirnata izvedba, ali osjećaj uskraćenosti za ono nešto više ne da se zanemariti. Onako na papiru, dok prevrćem...
Kritika • 15.06.2011.

Luka Bekavac : Drenje

Teško je kategorizirati ovo djelo, pospremiti ga uz bok drugima i reći ovo su trileri, horori, krimići, "Drenje" se izmiče svima njima i živi samo, posudivši od svakoga točno onoliko koliko treba da ostane posebno uz pronalazak mjere. Probijanje kroz tekst koji je svojevrsni filtar izgrađen od stilske ujednačenosti i sigurnosti pripovijedanja ustrajnog će i dobrog štiva željnog čitatelja/osluškivača...
Kritika • 30.05.2010.

Marko Pogačar : Predmeti

Dok ih misaono obuhvaća, predmeti se autorovu uvidu ne otimaju, puštaju da ih doživi iz više kutova, da ih promotri u više dimenzija. Predmeti iz literarno dvodimenzionalnog prostora, spomenuti i pojašnjeni na stranicama zbirke, postaju stvarna, opipljiva bića - Pogačar čitatelju ne dopušta da napusti pjesmu prije nego i sam zamisli, vizualizira i doživi (proživi) predmet(e) koji ga okružuju. Tek...