Razgovor •
16.05.2013.
Tomislav Osmanli : Pehovi na pragu nove epohe
Mi smo sada u takovoj “tranziciji globalizma“ koji logikom multinacionalnih tvrtki i korporacija ne briše autentične vrijednosti. Tim procesima se malima te autentičnima, oduzima snaga postojanja. Svi sve više mirišemo, jedemo, nosimo - brand. Brand je sve. I posvuda. Brand je totalni fenomen.
Razgovor •
06.05.2013.
Nora Krstulović : Javnost je u procesu reforme medija tek ‘ukras’
Medijska reforma se, kao nažalost i većina poteza koje politika povlači u domaćoj kulturi, provodi bez konkretne i ozbiljne analize situacije na terenu, pa stoga i nije čudno što umjesto da riješava probleme samo otvara nove. U njezinu pripremu su, daleko od očiju javnosti, bili uključeni neki mediji i neki novinari, odabrani - suprotno demokratskoj praksi - po nepoznatim kriterijima. Logično je stoga da...