Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

Tema ×

Tema • 13.04.2005.

Ispod jezika: život outside kraljice

Kao autoru scenarija užasno mi je drago što je film takav, jer priča je pisana tako da to nekome bude važno, nekome točno određenom, a ne da svi kažu "nije loše" i odu na ćevape. Ovaj film će imati ljude koji će se zaljubiti u njega, to je već na premijeri u pulskoj Areni bilo jasno - a sad, da li će ovih ili onih u Hrvatskoj biti 10.000 ili 100.000, to ovdje ne može biti presudno pitanje, jer Slava...
Tema • 07.04.2005.

Kako napisati dobru glazbenu enciklopediju?

Ovakova enciklopedija dobar je putokaz eventualnim sličnim domaćim izdanjima, posebice jer neki od pionirskih pokušaja - poput one nedavno objavljene «Rock enciklopedije» Zlatka Galla - vrve nedosljednostima i površnošću. Čini se da potencijalni domaći rock «enciklopedisti» kao i njihove domicilne izdavačke kuće i pripadajući urednici nikako da shvate da je rad na jednom tako ozbiljnom poslu kakvo...
Tema • 28.03.2005.

Kultura i HR Internet - dio 2.

Uvođenjem tzv. broadbanda posebno će doći do izražaja kod sadržaja koji se na internetu mjere većim brojem prenešenih podataka, a riječ je prvenstveno o audio & video streamingu, interaktivnoj online televiziji, radijskim programima i sl. Razumljivo je stoga da brojni glazbenici, filmaši, kazalištarci daljnjim razvojem interneta mogu dosta prosperirati, i kroz populariziranje onoga što rade, ali i još...
Tema • 21.03.2005.

Kultura i HR Internet - dio 1.

Sve je veći i broj onih stranica na hrvatskom webu koje je moguće podvesti pod zajednički nazivnik «kultura», na kojima se predstavljaju pojedini domaći kulturnjački projekti, ali i onih koji u maniri općih portala nastoje pratiti produkciju određenog segmenta kulture. No, kako se mahom radi o projektima izgrađenim ponajviše na entuzijazmu, kojima su na raspolaganju vrlo oskudni financijski resursi,...
Tema • 08.03.2005.

Kultura i Internet - dio 2.

Kako je nemoguće korisnicima naplatiti čitanje/korištenja sadržaja na webu (osim komercijalnih projekata audio ili video industrije), hiperprodukcija «klasičnijeg» sadržaja gdje svi odjednom prepisuju sve, mahom iste izvore, ionako nužno ne polučuje i očekivane efekte, već samo nepotrebne troškove.