Menadžer novog kova
- Nakladnik: Megafon
- 12/2009.
- 120 str., meki uvez
- ISBN 9789535586104
- Cijena: 11.81 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Kakve vam asocijacije budi riječ "menadžer"? Osoba u poslovnom odijelu, s telefonom u ruci? Direktor? Preplaćeni tiranin koji bezočno prisvaja plodove tuđeg rada gazeći po leševima? Možda. U nekom užem smislu riječi, donekle bismo se čak i složili. No otkrit ćemo vam tajnu: svi smo mi menadžeri. Svojih života, svoje vlastite, privatne, osobne realnosti. U nekim smo, ne tako davnim vremenima još i imali pravo na alternativu: gurnuti glavu u pijesak, pustiti struji da nas nosi i odmahivati rukom na sve dobrohotne pokušaje uvjeravanja kako bi nam bilo bolje da što prije preuzmemo stvar u svoje ruke. S tim je gotovo. Izbora više nema. Evolucija je neumoljiva. Prilagodi se ili stani u red za istrebljenje.
Vrijeme u kojem živimo donosi promjenu globalne paradigme kakva se do sad u povijesti dogodila samo jedanput. Nećemo vam lagati: prethodna je ostala zapamćena po nasilju, ritualnim spaljivanjima, općem ismijavanju i globalnoj društveno-socijalnoj ekskomunikaciji šačice najhrabrijih koji su svijetu pokušali ukazati ono što je njima onda, a nama danas - potpuno normal na stvar.
Ova će promjena biti drugačija. Daleko tiša, gotovo nevidljiva, potpuno neopipljiva, sasvim osobna, dramatično brža i konceptualno izokrenuta. Vizionari su svoje već rekli (i ostali živi), a na nama je da njihov pogled na svijet prigrlimo, opustimo se, i konačno počnemo uživati kao nikada do sada. Odmahnete li i ovog puta rukom, uskoro ćete biti zamoljeni da se sklonite s puta i uz obilje stresa nastavite živjeti u strahu od budućnosti.
Privatno ili poslovno, osobno ili društveno, izvana ili iznutra, ja ili mi, gore ili dolje - postaje svejedno. Hijerarhije padaju, razlike blijede, granice nestaju, a vremena je sve manje. Menadžeri smo svi, a izbor je ovog puta samo i isključivo vaš.
***
Mala rubrika "Menadžer novog kova", koju Srđan Roje piše za magazin Plan B, prerasla je u knjigu. Pametnu, duhovitu i zabavnu knjigu o - vjerovali ili ne - svijetu ekonomije i poduzetništva. Kada nam je Roje kazao o čemu će za Plan B pisati, u nevjerici smo odmahivali glavom. Poznavali smo ga kao vrsnog novinara Buga, vlasnika sitea Pegla.com i pionira domaće scene mobilnih usluga i aplikacija, no ekonomske prilike nisu nam se činile inspirativnom temom. Dok nismo dobili prvi tekst za rubriku "Menadžer novog kova".
U skladu s imenom koje je svojoj rubrici/kolumni nadjenuo, Roje piše o svijetu poduzetništva iz svih mogućih uglova, a u skladu s imenom magazina za koje ih ispisuje, iz njih ćete dobiti neviđeno jasnu sliku hrvatskih ekonomskih prilika, karakternih mana i vrlina vas i vaših kolega, nadređenih i podređenih, ali i nebrojeno mnogo pametnih i jednostavnih savjeta kako unaprijediti sebe, svoju poslovnu okolinu i svoju tvrtku.
Menadžer novog kova je antipod uobičajenoj menadžerskoj literaturi kao i svim Jack Welchovima našeg doba, jer objašnjava kako i bez gaženja preko mrtvih možete postići sve svoje poslovne ciljeve, otkriva kako uz velikodušan odnos prema zaposlenicima, klijentima i dobavljačima možete postići još veće i dalekosežnije ciljeve, pomaže svakom da otkrije ima li menadžerskog potencijala u sebi, i beskrajno duhovito secira nemilosrdan svijet tržišne ekonomije s posebnim naglaskom na običaje i navade hrvatskog poslovnog sektora.
Ako planirate krenuti u svijet poduzetništva, "Menadžer novog kova" će vas bolje no ijedna druga stručna literatura, pripremiti na sve dobre i loše stvari koje vas na tom putu očekuju. Ako ste pak među potlačenima, vaši će problemi nakon čitanja tekstova u ovoj knjizi poprimiti potpuno drugu perspektivu i vjerujte mi da ćete, ako ništa drugo, početi razmišljati o promjenama. Roje, naime, svakom poslovnom problemu i situaciji daje ljudsko lice, objašnjava uzroke i posljedice, detektira probleme i sugerira rješenja. Bez uljepšavanja, Excel tablica, statističkih podataka i nerazumljivih termina. Bez okolišanja, uz desetke primjera i pravo u glavu.
Da je u svojim polemikama, predviđanjima i sugestijama itekako u pravu govori i to da se neka od zlogukih proročanstava koje je iznio u protekle dvije i po godine upravo ostvaruju i da Roju treba slušati kada piše o tome kako bi se svijet ekonomije nakon gospodarske krize mogao i trebao transformirati.
Plan B je magazin koji, bez pretjerivanja, može reći da surađuje s nekim od najboljih novinara u Hrvatskoj i šire, a kad vam kažem da je među svim briljantnim tekstovima koje primamo Menadžer novog kova jedan od onih kojeg svakog mjeseca s nestrpljenjem očekujemo, možete mi na riječ vjerovati da će vas svaka od kolumni koju u ovoj knjizi pročitate ili zabaviti, ili educirati, ili zabrinuti, ili usmjeriti, ili sve od navedenog. Nas je nebrojeno puta do sada motivirala, nasmijavala, ali i izvlačila iz duboke depresije izazvane činjenicom što smo, poput Srđana Roje, privatni poduzetnici u zemlji koja je pred ekonomskim krahom. Od novinskog teksta ne možete više očekivati.
(Ana Penović, glavna urednica magazina Plan B)
Vrijeme u kojem živimo donosi promjenu globalne paradigme kakva se do sad u povijesti dogodila samo jedanput. Nećemo vam lagati: prethodna je ostala zapamćena po nasilju, ritualnim spaljivanjima, općem ismijavanju i globalnoj društveno-socijalnoj ekskomunikaciji šačice najhrabrijih koji su svijetu pokušali ukazati ono što je njima onda, a nama danas - potpuno normal na stvar.
Ova će promjena biti drugačija. Daleko tiša, gotovo nevidljiva, potpuno neopipljiva, sasvim osobna, dramatično brža i konceptualno izokrenuta. Vizionari su svoje već rekli (i ostali živi), a na nama je da njihov pogled na svijet prigrlimo, opustimo se, i konačno počnemo uživati kao nikada do sada. Odmahnete li i ovog puta rukom, uskoro ćete biti zamoljeni da se sklonite s puta i uz obilje stresa nastavite živjeti u strahu od budućnosti.
Privatno ili poslovno, osobno ili društveno, izvana ili iznutra, ja ili mi, gore ili dolje - postaje svejedno. Hijerarhije padaju, razlike blijede, granice nestaju, a vremena je sve manje. Menadžeri smo svi, a izbor je ovog puta samo i isključivo vaš.
***
Mala rubrika "Menadžer novog kova", koju Srđan Roje piše za magazin Plan B, prerasla je u knjigu. Pametnu, duhovitu i zabavnu knjigu o - vjerovali ili ne - svijetu ekonomije i poduzetništva. Kada nam je Roje kazao o čemu će za Plan B pisati, u nevjerici smo odmahivali glavom. Poznavali smo ga kao vrsnog novinara Buga, vlasnika sitea Pegla.com i pionira domaće scene mobilnih usluga i aplikacija, no ekonomske prilike nisu nam se činile inspirativnom temom. Dok nismo dobili prvi tekst za rubriku "Menadžer novog kova".
U skladu s imenom koje je svojoj rubrici/kolumni nadjenuo, Roje piše o svijetu poduzetništva iz svih mogućih uglova, a u skladu s imenom magazina za koje ih ispisuje, iz njih ćete dobiti neviđeno jasnu sliku hrvatskih ekonomskih prilika, karakternih mana i vrlina vas i vaših kolega, nadređenih i podređenih, ali i nebrojeno mnogo pametnih i jednostavnih savjeta kako unaprijediti sebe, svoju poslovnu okolinu i svoju tvrtku.
Menadžer novog kova je antipod uobičajenoj menadžerskoj literaturi kao i svim Jack Welchovima našeg doba, jer objašnjava kako i bez gaženja preko mrtvih možete postići sve svoje poslovne ciljeve, otkriva kako uz velikodušan odnos prema zaposlenicima, klijentima i dobavljačima možete postići još veće i dalekosežnije ciljeve, pomaže svakom da otkrije ima li menadžerskog potencijala u sebi, i beskrajno duhovito secira nemilosrdan svijet tržišne ekonomije s posebnim naglaskom na običaje i navade hrvatskog poslovnog sektora.
Ako planirate krenuti u svijet poduzetništva, "Menadžer novog kova" će vas bolje no ijedna druga stručna literatura, pripremiti na sve dobre i loše stvari koje vas na tom putu očekuju. Ako ste pak među potlačenima, vaši će problemi nakon čitanja tekstova u ovoj knjizi poprimiti potpuno drugu perspektivu i vjerujte mi da ćete, ako ništa drugo, početi razmišljati o promjenama. Roje, naime, svakom poslovnom problemu i situaciji daje ljudsko lice, objašnjava uzroke i posljedice, detektira probleme i sugerira rješenja. Bez uljepšavanja, Excel tablica, statističkih podataka i nerazumljivih termina. Bez okolišanja, uz desetke primjera i pravo u glavu.
Da je u svojim polemikama, predviđanjima i sugestijama itekako u pravu govori i to da se neka od zlogukih proročanstava koje je iznio u protekle dvije i po godine upravo ostvaruju i da Roju treba slušati kada piše o tome kako bi se svijet ekonomije nakon gospodarske krize mogao i trebao transformirati.
Plan B je magazin koji, bez pretjerivanja, može reći da surađuje s nekim od najboljih novinara u Hrvatskoj i šire, a kad vam kažem da je među svim briljantnim tekstovima koje primamo Menadžer novog kova jedan od onih kojeg svakog mjeseca s nestrpljenjem očekujemo, možete mi na riječ vjerovati da će vas svaka od kolumni koju u ovoj knjizi pročitate ili zabaviti, ili educirati, ili zabrinuti, ili usmjeriti, ili sve od navedenog. Nas je nebrojeno puta do sada motivirala, nasmijavala, ali i izvlačila iz duboke depresije izazvane činjenicom što smo, poput Srđana Roje, privatni poduzetnici u zemlji koja je pred ekonomskim krahom. Od novinskog teksta ne možete više očekivati.
(Ana Penović, glavna urednica magazina Plan B)
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.