– Nove knjige –

Kritika • Piše: Ante Nenadić

James Hollis : Projekt Eden

Tri točke čine Hollisov teorijski okvir: psihoanaliza, psihodinamička teorija i projekcijska psihologija. Počevši od psihoanalize, polazišne točke za metodologiju čitavog eseja i potencijalnog terapijskog pristupa, preko psihodinamičke teorije kojom se psihička energija u čovjeka određuje kao stvar u konstantnom toku koju je nemoguće fiksirati, čime se zapravo zgodno podbočuje i 'projekcijska' ili analitička psihologija iz Jungove radionice.
Kritika • Piše: Franjo Nagulov

Davor Špišić : Vuk na snijegu

Književnost, osobito u društvu podložnom iskrenju religijskog fundamentalizma i historijskom revizionizmu, ne može oskudijevati angažmanom. Smjelost kritiziranja fenomena kojima neposredno svjedočimo pozitivna je strana romana i nju valja pohvaliti. No, prvorazredna angažirana književnost ipak je, kao sretni spoj angažmana, sadržajnog plana i estetske izvrsnosti, više od toga. U slučaju ‘Vuka na snijegu’ prvenstveno je angažman temelj za pozivnicu na čitanje nove proze Davora Špišića.
Kritika • Piše: Kristina Živković

Bruno Šimleša : (P)ostati zdrav

Bruno Šimleša ne dovodi u pitanje učinkovitost konvencionalnih medicinskih metoda i ne progovara o raznim alternativnim vidovima i sredstvima za terapiju bolesti poput dodataka prehrani, ljekovitog bilja, iscjeliteljskih tehnika... ovo je knjiga koja nas navodi da preispitamo toksične stavove, uvjerenja, odnose u svom životu kako bismo očuvali ono najvrjednije…zdravlje.
Kritika • 19.07.2022.

Min Jin Lee : Pačinko

'Pačinko' progovara o temama omiljenim u postmodernizmu. Široka problematika Drugih prvenstveno se odnosi na korejske imigrante – a onda i na imigrante općenito – ali se u tome ne iscrpljuje. Pripovijedajući o prošlosti i sadašnjosti jedne imigrantske obitelji, 'Pačinko' govori o vrlo suvremenim temama identiteta, Drugih i položaja žene.
Kritika • 11.07.2022.

Judith Vanistendael : Djevojka i crnac

Iskustvo prve ljubavi zajedničko je valjda svim pripadnicima prve vrste, kao i s njime povezani strahovi. Djece na pragu odraslosti kao i njihovih roditelja osupnutih činjenicom da su iz središta priče pomalo gurnuti na rub životne pozornice. Takve su minijature svakodnevice izvrsno oblikovane u prvom dijelu stripa, kad otac vodi unutarnji sukob i postavlja si pitanja kakva bi svaki otac postavio.

– Novija izdanja –

– Novija izdanja –

– Novija izdanja –

– Nove knjige - Publicistika i znanstvena –

– Nove knjige - romani –

– Nove knjige - poezija –

Preporuka • Piše: Marija Ott Franolić

Čitajte djeci: Svjetlan Junaković preporučuje najdraže slikovnice

Svjetlan Junaković, autor ili ilustrator nekih od najljepših slikovnica na ovim prostorima kao što su 'Šporki Špiro i neposlušna Tonka', 'Velika knjiga portreta' i 'Moj put' – idealnih za formiranje estetskog ukusa mladih ljudi – iz svog bogatog ilustratorskog i pedagoškog iskustva preporučuje slikovnice koje bi trebalo prevesti za naše tržište.
Preporuka • Piše: Marija Ott Franolić

Čitajte djeci: Začudne slikovnice

Slikovnice koje slijede sve su po nečemu pomaknute od realizma. Takve očuđene, ove su slikovnice idealne za umjetnički odgoj – djeci od malih nogu treba ukazivati na lijepe i umjetničke sadržaje, kako bi ih počeli cijeniti i cijeli život znali u njima uživati. U nastavku slijede začudne slikovnice koje rastežu realnost, pokazuju nam ono što već poznajemo, ali s druge strane. To su posebne umjetničke slikovnice za dugotrajna čitanja, gledanja, istraživanja, čuđenja i uživanja.

– Knjige za djecu i mlade –

– PORTAL PISCI.HR : ČITAJTE JULIJANU ADAMOVIĆ! –

Julijana Adamović

Julijana Adamović rođena je 1969. godine u Baču (Bačka, Srbija). Na početku književnog stvaralaštva objavila je dvije zbirke priča "Kako su nas ukrali Ciganima" (SN Privlačnica, Vinkovci, 2008), koja je nagrađivana kao najbolje debitantsko djelo u Hrvatskoj 2008. nagradom Kiklop i kao najb...