
Kritika •
07.04.2021.
Anita Peti-Stantić i Vedrana Stantić: Znati(želja)
Ako su dobro napisani, popularno-znanstveni tekstovi potiču na samostalno, analitičko i logičko razmišljanje, na skeptičnost. To je osobito važno za srednjoškolce, navode autorice, jer mozak između trinaeste i devetnaeste godine postaje sposoban razumjeti teorijske koncepte i složene teorijske odnose, a uz to, mnogi se učenici u tom razdoblju nađu u procjepu između dječje i odrasle literature.

Kritika •
30.03.2021.
Tomislav Brlek : Tvrdi tekst
Tomislav Brlek nastoji pooštriti (usitniti) kriterije znanosti o književnosti zahtjevom za odgovornim čitanjem, u analizi za okretanjem prema filološkoj obradi tekstova, jasnoći izlaganja i odgovornom korištenju književnoznanstvene terminologije. Kao vatreni apologet posebnosti književne riječi i znanosti o književnosti nastoji biti u stalnoj kontroli odnosa misao-tekst ne dopuštajući provalu...