Ma tko samo smišlja te reklame?!?
- Nakladnik: Rebel reklame i izdavaštvo
- 05/2008.
- 237 str., meki uvez
- ISBN 9789535516200
- Cijena: 18.58 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Tko samo smišlja te reklame? Izluđuju te ili ih obožavaš? Misliš da to možeš i ti, ili te oduvijek zanimalo tko i što stoji iza toga?
Što je ‘copywriting', odnosno pisanje i osmišljavanje reklamnih ideja i poruka? Kako se to radi? Kada ‘copywriting' funkcionira, a zašto i kada ne?
Knjiga "Ma tko samo smišlja te reklame?!?" Borisa Belaka, iskusnog kreativnog direktora, dobitnika mnogih domaćih i inozemnih nagrada na oglašivačkim festivalima, autora mnogih reklamnih kampanja, koncepata, poruka i slogana, prvi je hrvatski priručnik za smišljanje i pisanje reklamnih poruka.
"Jesi li pročitao knjigu Borisa Belaka?" To će od sada biti prvo pitanje koje ću postavljati klincima koji apliciraju na mjesto copywritera. I ne samo njima! Oni mudriji će tu činjenicu staviti u cv-je. Obavezna literatura. Čitati je dva puta godišnje, do penzije. (Nikola Žinić, kreativni direktor, Bruketa & Žinić)
Knjiga je interesantan način uvođenja u tematiku pa i problematiku pisanja za komercijalnu komunikaciju. Iako se kroz finalne rezultate čini da je riječ o lakonskim i lako nastalim formama, autor pokazuje da stvaranje jasne verbalne poruke nije šala, ni u semantičkom, ni u socijalnom pa niti u poslovnom smislu. Tekstopisanje, kako bi bio točan prijevod 'copywritinga', višestruko je složen posao jer mora zadovoljiti identitete više entiteta u igri oglašavanja-naručitelja, posrednika i korisnika. U toj identitetskoj igri, pokazuje ova knjiga, stvaraju se kompleksna značenja koja su danas u domeni najmoćnijih komunikacijskih formata. (dr.sc. Feđa Vukić)
Što je ‘copywriting', odnosno pisanje i osmišljavanje reklamnih ideja i poruka? Kako se to radi? Kada ‘copywriting' funkcionira, a zašto i kada ne?
Knjiga "Ma tko samo smišlja te reklame?!?" Borisa Belaka, iskusnog kreativnog direktora, dobitnika mnogih domaćih i inozemnih nagrada na oglašivačkim festivalima, autora mnogih reklamnih kampanja, koncepata, poruka i slogana, prvi je hrvatski priručnik za smišljanje i pisanje reklamnih poruka.
"Jesi li pročitao knjigu Borisa Belaka?" To će od sada biti prvo pitanje koje ću postavljati klincima koji apliciraju na mjesto copywritera. I ne samo njima! Oni mudriji će tu činjenicu staviti u cv-je. Obavezna literatura. Čitati je dva puta godišnje, do penzije. (Nikola Žinić, kreativni direktor, Bruketa & Žinić)
Knjiga je interesantan način uvođenja u tematiku pa i problematiku pisanja za komercijalnu komunikaciju. Iako se kroz finalne rezultate čini da je riječ o lakonskim i lako nastalim formama, autor pokazuje da stvaranje jasne verbalne poruke nije šala, ni u semantičkom, ni u socijalnom pa niti u poslovnom smislu. Tekstopisanje, kako bi bio točan prijevod 'copywritinga', višestruko je složen posao jer mora zadovoljiti identitete više entiteta u igri oglašavanja-naručitelja, posrednika i korisnika. U toj identitetskoj igri, pokazuje ova knjiga, stvaraju se kompleksna značenja koja su danas u domeni najmoćnijih komunikacijskih formata. (dr.sc. Feđa Vukić)
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.