Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

Kreativne i kulturne industrije ×

Vijest • 07.11.2025.

Vrijedilo je lobirati: stiže 'Kulturna iskaznica' s 100 eura za kulturu

Vlada RH je na sjednici 6. studenoga 2025. donijela odluku o uvođenju ‘Kulturne iskaznice’, kojom će svi koji 1. siječnja 2026. navrše 18 godina dobiti 100 eura za konzumaciju kulturnih sadržaja. Iskaznicu će moći koristiti godinu dana od dana punoljetnosti. Za ovu su mjeru Moderna vremena lobirala još od ljeta 2021. godine.
Tema • 10.08.2025.

Brzo odrastanje ChatGPT-a i ostale inteligentne bratije uz neusklađen roditeljski nadzor SAD-a i EU

Strukovne udruge pisaca, prevoditelja, glazbenika, filmaša... izražavaju svoju zabrinutost načinom na koji se donose bitne zakonske regulative umjetne inteligencije (AI) kao i njihovim sadržajem. Autori javno reagiraju ne samo kao zasebne organizacije već i kao članice širih europskih mreža organizacija kreativnih i kulturnih industrija.
Vijest • 22.09.2022.

Ministarstvo kulture i medija predstavilo publikaciju 'Pregled kulturnog razvoja i kulturnih politika u Republici Hrvatskoj'

Ministarstvo kulture i medija jučer je predstavilo publikaciju 'Pregled kulturnog razvoja i kulturnih politika u Republici Hrvatskoj' u čijoj su izradi sudjelovali brojni stručnjaci iz raznih umjetničkih područja kao i oni koji se bave specifičnim temama kulturne politike.
Razgovor • 16.04.2020.

Josipa Mijoč i Jasna Horvat : Potrebno je detaljnije istražiti uloge i komunikacijske procese autora i nakladnika

Studija 'Nakladništvo 2019.' trebala bi koristiti nakladnicima i nositeljima politika koji određuju propise iz domene nakladničkog poslovanja te ujedno i istraživačima nakladništva kao fenomena društvenih znanosti i kreativne industrije.
Razgovor • 10.04.2020.

Simona Goldstein : Kreativna klasa nova je ekonomska klasa koja će dominirati u ekonomskom i kulturnom životu 21. stoljeća

U zadnjih par godina kreativna poduzeća imaju i uglavnom vrlo visok stupanj odgovornosti prema društvenoj sredini i ta su poduzeća lideri u pozitivnoj promjeni stava prema okolišu, ekološkim rješenjima, problemima koje nose klimatske promjene, zatim migracije i čitav niz drugih problema današnjeg svijeta.
Najava • 30.11.2015.

Kreativna industrija i nakladništvo

Na Tribini će urednik i voditelj Kristijan Vujičić i njegovi gosti Nives Tomašević i Seid Serdarević raspravljati o tržišnoj i kulturnoj važnosti knjige kao proizvoda nakladničke djelatnosti, ali i o važnosti dvosmjerne komunikacije nakladnika s kupcem, odnosno čitateljem.
Najava • 05.12.2014.

Predstavljanje projekta 'Kreativna Hrvatska'

Predstavljanje projekta 'Kreativna Hrvatska - Kreativna i kulturna industrija kao pokretač razvoja' kojeg pokreću Hrvatski klaster konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija i Koordinacija kreativnih i kulturnih industrija pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca (HUP), održat će se u petak 5. prosinca u Muzeju suvremene umjetnosti.