
Zašto kupujemo : Znanost kupnje
- Nakladnik: Olympic International
- Prijevod: Sunčana Tuksar
- 07/2006.
- 274 str., meki uvez
- ISBN 9539907926
- Cijena: 25.22 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.

Postoji li sistem u našem ludilu kupovanja? Ovaj zabavan, razotkrivajući izvještaj o našoj potrošačkoj kulturi, koja i dalje neprekidno evoluira, autora Paca Underhilla, glavnog direktora jedne istraživačke tvrtke, odgovara pozitivno.
Zašto kupujemo se zasniva na čvrstim podacima tisuća sati terenskih istraživanja - u kupovnim centrima, robnim kućama i supermarketima cijele Amerike. Grupa pažljivih isljednika pratila je sve, od načina na koji se izlaže odjeća po shopping centrima do hladnjaka s pićima u malom dućanu. Paco Underhill ogoljuje bitku za kontrolu između trgovaca, marketinških stručnjaka i sve pametnijih potrošača.
Nastojeći otkriti što pokreće suvremenog potrošača, Underhill objašnjava fenomen kupovanja kojeg često zanemaruju i trgovci i kupci, uključujući: - kako košarica koja je postavljena na dobro mjesto često pretvara malu kupovinu u značajnu potrošnju?
- što je "butt-brush factor" i kako može drastično smanjiti prodaju?
- kako se zbog zaposlenih žena promijenio dizajn supermarketa?
- kako "efekt bumeranga" čini raspoređivanje proizvoda još većim izazovom?
Zašto kupujemo je izuzetno svjež vodič koji nudi kreativne i promišljene savjete kako se prilagoditi potrošačima koji se mijenjaju. Zašto kupujemo je duhovita i ponekad zabrinjavajuća analiza naše omiljene razbibrige.
Nastojeći otkriti što pokreće suvremenog potrošača, Underhill objašnjava fenomen kupovanja kojeg često zanemaruju i trgovci i kupci, uključujući: - kako košarica koja je postavljena na dobro mjesto često pretvara malu kupovinu u značajnu potrošnju?
- što je "butt-brush factor" i kako može drastično smanjiti prodaju?
- kako se zbog zaposlenih žena promijenio dizajn supermarketa?
- kako "efekt bumeranga" čini raspoređivanje proizvoda još većim izazovom?
Zašto kupujemo je izuzetno svjež vodič koji nudi kreativne i promišljene savjete kako se prilagoditi potrošačima koji se mijenjaju. Zašto kupujemo je duhovita i ponekad zabrinjavajuća analiza naše omiljene razbibrige.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.