
Kako prodavati : sve što ste htjeli znati o prodaji, a niste imali gdje naučiti
- Nakladnik: Stipis
- 04/2008.
- 224 str., meki uvez
- ISBN 9789535512004
- Cijena: 23.89 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.

Praktičan vodič kroz osnove prodaje namijenjen prodavačima i voditeljima prodaje koji konačno mogu na jednome mjestu dobiti detaljno znanje o vještini prodaje i svim koracima u prodaji. Autor detaljno objašnjava prodajni proces i različite metode prodaje, daje primjere korištenja navedenih tehnika i vodi vas korak po korak kroz sve stupnjeve prodaje - od prvog kontakta do zatvaranja posla.
Pregled sadržaja:
- kako se prodaja razvijala kroz povijest- detaljno o osam koncepata i deset osnovnih modela prodaje
- koja je razlika između tradicionalne i moderne prodaje
- koji su koraci u procesu prodaje- što je to jedinstven prodajni prijedlog (USP)
- kako tražiti potencijalne kupce
- 10 metoda potrage
- što je cold calling i tehnike njegovog uspješnog korištenja- kako kvalificirati potencijalne kupce (vrste, metode, kriteriji)- što je prodajni lijevak i kako ga koristiti
- kako pripremiti i izvesti prezentaciju- kako prevladati prigovore u prodaji
- kako pregovarati
- 10 praktičnih savjeta za uspješno pregovaranje- kako sklapati posao
- detaljno objašnjenih 18 tehnika zatvaranja
- kako ne spuštati cijenu i sklopiti posao- pet ključnih faktora za uspjeh u prodaji
***
O autoru:
Alen Majer je trener praktičnih i primjenjivih prodajnih vještina, konzultant u prodaji, te autor nekoliko knjiga o prodaji. Iza njega je više od 16 godina iskustva u b2b i b2c prodaji u Europi i Sjevernoj Americi, prodavajući od floppy diskova do velikih građevinskih strojeva poput rovokopača, buldozera i asfaltnih baza, te milijunskih softverskih rješenja za IBM prodavajući Global 500 poduzećima uključujući Volvo, Irish Life i British Telecom. Aktivan je član Kanadskog udruženja profesionalaca u prodaji i Kanadskog instituta menadžmenta, te Top Sales Expert udruženja.
Pregled sadržaja:
- kako se prodaja razvijala kroz povijest- detaljno o osam koncepata i deset osnovnih modela prodaje
- koja je razlika između tradicionalne i moderne prodaje
- koji su koraci u procesu prodaje- što je to jedinstven prodajni prijedlog (USP)
- kako tražiti potencijalne kupce
- 10 metoda potrage
- što je cold calling i tehnike njegovog uspješnog korištenja- kako kvalificirati potencijalne kupce (vrste, metode, kriteriji)- što je prodajni lijevak i kako ga koristiti
- kako pripremiti i izvesti prezentaciju- kako prevladati prigovore u prodaji
- kako pregovarati
- 10 praktičnih savjeta za uspješno pregovaranje- kako sklapati posao
- detaljno objašnjenih 18 tehnika zatvaranja
- kako ne spuštati cijenu i sklopiti posao- pet ključnih faktora za uspjeh u prodaji
***
O autoru:
Alen Majer je trener praktičnih i primjenjivih prodajnih vještina, konzultant u prodaji, te autor nekoliko knjiga o prodaji. Iza njega je više od 16 godina iskustva u b2b i b2c prodaji u Europi i Sjevernoj Americi, prodavajući od floppy diskova do velikih građevinskih strojeva poput rovokopača, buldozera i asfaltnih baza, te milijunskih softverskih rješenja za IBM prodavajući Global 500 poduzećima uključujući Volvo, Irish Life i British Telecom. Aktivan je član Kanadskog udruženja profesionalaca u prodaji i Kanadskog instituta menadžmenta, te Top Sales Expert udruženja.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.