Razgovor •
19.04.2019.
Anton Šuljić : Svoje kupce ne varamo marketinškim trikovima i šminkanjima svojih poruka
Mi svoje kupce ne varamo ni marketinškim trikovima i šminkanjima svojih poruka. Ne varamo ih, primjerice, niti debelim knjigama s velikim slovima i gramaturom papira da bismo dobili voluminoznost, a ne varamo ih ni time da im podvalimo nešto što prije marketinški napušemo, a kasnije se ustanovi da je to tanke sadržine. To je osnovno – poštenje prema našim kupcima.
Vijest •
07.11.2008.
Novo, luksuzno izdanje BIBILIJE vrijedno čak 16.000 kn!
Izdavačke kuće Mozaik knjiga i Kršćanska sadašnjost priredile su raritetno, ručno uvezano i bogato ilustrirano izdanje ‘Biblije’. Ovo luksuzno izdanje 'Biblije' - u koži sa zlatnim ornamentima i ručno izrađenim, baršunom podstavljenim i sa zlatnim ornamentima i pokrovom ukrašenim drvenim kovčežićem, dosad je najambiciozniji pojekt ove vrste kod nas!