Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Vijest • Piše: MV Info • 11.10.2006.

Kotler u Zagrebu – izašle i nove knjige

I dok se Philip Kotler, vodeći svjetski marketinški mislilac, sa svojim novim idejama i paradigmama predstavlja hrvatskoj publici uživo na pozornici zagrebačkog HNK (za kartu je trebalo izdvojiti par tisuća kuna) izlažući načine kako se pomoću tehnika strateškoga marketinga može povećati produktivnost i povrat na ulaganje, oni "siromašniji" koji si nisu mogli priuštiti Kotlerovo predavanje mogu kupiti njegove nove knjige koje su se netom pojavile u knjižarama.

Masmedia je u suradnji s renomiranim izdavačem jedinih hrvatskih poslovnih dnevnih novina, Poslovnim dnevnikom, objavila knjigu – "Kotler o marketingu". Ovaj je naslov prvi u nizu naslova iz biblioteke Poslovni dnevnik, i namijenjen je gospodarstvenicima-praktičarima, zatim svima koji su uključeni u donošenje i provođenje marketinških i ostalih upravljačkih odluka u poduzećima, javnim ustanovama, ali i u privatnom životu i karijeri, te polaznicima različitih edukacijskih programa iz područja poslovnog upravljanja, marketinga i srodnih područja.

Istovremeno je Binoza press objavila Kotlerovu knjigu "Deset smrtnih marketinških grijeha", koju su neki recenzenti odmah prepoznali kao svojevrsnu Kotlerovu optužnicu današnje marketinške prakse, i u kojoj Kotler iznosi pregled uloge i funkcije marketinga u modernim tvrtkama. Danas, kada se većina proizvoda pojavljuju na tržištu kao prolazna roba umjesto kao snažan brend, Kotler nudi dugoročna rješenja – metodologiju izrađivanja marketinških znanja od vrha do dna upravljačke piramide koja bi trebala vratiti profitabilnost posustalom biznisu.

Reklo bi se... bilo kuda, Kotler svuda.

– Povezani sadržaj –

– Pretraži sve članke –