NOVA KNJIGA : Poslovna strategija
Poslovni dnevnik i Masmedia objavili su novu knjigu – «Poslovna strategija», koja menadžerima pokazuje kako stvoriti i održati dinamičan profitabilan posao te donijeti učinkovite strateške odluke. Izvorno izdanje ove knjige udžbenik je za studente prestižnih poslovnih škola u Europi i SAD-u, a u hrvatskom prijevodu koristit će studentima poslijediplomskog i dodiplomskog studija ekonomskih fakulteta te poslovnim ljudima u svakodnevnoj praksi, osobito menadžerima i konzultantima.
Suvremeni poslovni svijet oblikuju različite poticajne sile, a u isto vrijeme sve je zahtjevnija uloga menadžera u donošenju učinkovitih strateških odluka. Pod utjecajem poslovnog razvoja, tehnoloških inovacija, društvenih ili političkih događaja stvaraju se i novi stavovi, što izravno utječe na razvoj poslovne strategije.
Knjiga «Poslovna strategija», autora Jeremyja Kourdija, koju od rujna ove godine možete pronaći u našim knjižarama na hrvatskom jeziku, osvjetljava procese poslovne strategije, s posebnim osvrtom na koncepte i alate koji su potrebni za strateško donošenje odluka.
Više o knjizi: «Poslovna strategija»