Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

Masmedia ×

Vijest • 13.09.2007.

NOVA KNJIGA : Poslovna strategija

Poslovni dnevnik i Masmedia objavili su novu knjigu – «Poslovna strategija», koja menadžerima pokazuje kako stvoriti i održati dinamičan profitabilan posao te donijeti učinkovite strateške odluke. Izvorno izdanje ove knjige udžbenik je za studente prestižnih poslovnih škola u Europi i SAD-u, a u hrvatskom prijevodu koristit će studentima poslijediplomskog i dodiplomskog studija ekonomskih fakulteta te...
Vijest • 07.01.2007.

NOVA KNJIGA : Atlas globalizacije

Masmedia je u suradnji s Poslovnim dnevnikom, objavila "Atlas globalizacije" , zajednički rad skupine autora, kartografa i urednika 'Le Monde diplomatiquea'. S ciljem približavanja svijeta što širem broju korisnika, ovaj "Atlas" postavlja najvažnija pitanja suvremenog svijeta i pokazuje povijest koja se upravo stvara. Namijenjen je prije svega svima onima koji žele steći nove spoznaje o suvremenom svijetu,...
Vijest • 02.01.2007.

NOVA KNJIGA : Etymologicon

Od prosinca u knjižarama potražite novu knjigu Tomislava Ladana «Etymologicon: Tumač raznovrsnih pojmova» (Masmedia, 2006) u kojoj naš poznati jezikoslovac, na izuzetno zanimljiv način iznosi znanja o jeziku i svijetu koji nas okružuje. Ova neobična knjiga se može čitati kao roman a govori o etimologiji različitih riječi, o tome kakva je uloga pojedinih riječi iz životinjskog, biljnog i ljudskog...
Vijest • 12.12.2006.

Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti

U knjižarama se od nedavno može nabaviti knjiga «Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti” autora Jurice Pavičića, Nikše Alfirevića i Ljiljane Aleksić, koja se bavi do sada nedovoljno obrađenom problematikom poslovnog upravljanja institucijama i organizacijama koje djeluju u «kulturnim industrijama». Namijenjena je zainteresiranima za problematiku upravljanja i marketinga institucija u kulturi i...
Vijest • 05.11.2006.

NOVA KNJIGA : Due diligence

Masmedia, nakladnička kuća za izdavanje poslovnih i stručnih knjiga i časopisa, u suradnji s Poslovnim dnevnikom, objavila je novu knjigu –"Due diligence", autora Petera Howsona. Ovaj je naslov namijenjen prije svega praktičarima, stručnjacima za due diligence, odvjetnicima, ekonomistima, savjetnicima menadžmenta, revizorima i stručnim savjetnicima, te svima onima koje zanima područje financija i...