NOVA KNJIGA : Due diligence
![](/img/articleModule/image/fkqd5kyhqpv2tdpdu4lpa0aoig3.jpg)
Masmedia, nakladnička kuća za izdavanje poslovnih i stručnih knjiga i časopisa, u suradnji s Poslovnim dnevnikom, objavila je novu knjigu –"Due diligence", autora Petera Howsona. Ovaj je naslov namijenjen prije svega praktičarima, stručnjacima za due diligence, odvjetnicima, ekonomistima, savjetnicima menadžmenta, revizorima i stručnim savjetnicima, te svima onima koje zanima područje financija i investiranja.
Due diligence je jedan od najvažnijih, ali, nažalost, nedovoljno vrednovanih aspekata procesa akvizicije nekog društva. Kao što sam autor u uvodnom dijelu kaže: "... Due diligence znači procjenu sklapanja posla s komercijalnog, financijskog i pravnog stajališta. Bavi se razumijevanjem poslovanja društva koje treba kupiti, i potvrđuje hoće li društvo koje kupuje dobiti ono što misli da kupuje, otkrivajući svaki rizik pri sklapanju poslova, pronalazeći stavke za pregovore i pomažući u planiranju integracija nakon sklapanja posla."
Međutim, to nije, kao što mnogi smatraju, isključivo zadatak računovođa i odvjetnika. Kako bi se proveo na ispravan način, due diligence treba adekvatno planirati i profesionalno voditi.
Peter Howson je direktor AMR International, vodeći londonski specijalist za due diligence, aktivni sudionik u mnoštvu različitih akvizicija, financijski savjetnik u nekim od vodećih britanskih kompanija (British Steel, T&N) te autor "Commercial Due Diligence", "Acquisition Essentials" i drugih knjiga.