Najava • Piše: MV Info • 12.06.2006.

Promocija knjige 'Političke Ideologije : Novi prikaz'
13.06.2006.

U utorak, 12. lipnja 2006. u 16 sati na Filozofskom fakultetu u Zagrebu (Lučićeva 3, dvorana III.), održati će se promocija knjige "Političke Ideologije : Novi prikaz" koju je uredio i popratio uvodnim i zaključnim člankom Michael Freeden, profesor političkih znanosti na oksfordskom sveučilištu i jedan od najcjenjenijih i najznačajnijih politologa današnjice.

O knjizi će govoriti prof. dr. Žarko Puhovski, profesor filozofije politike na Odsjeku za filozofiju i predsjednik Hrvatskog helsinškog odbora, Ðurđa Adlešić, predsjednica Hrvatske socijalno-liberalne stranke i potpredsjednica Hrvatskog sabora, prevoditeljica Rajka Rusan i urednica biblioteke Facta Irena Miličić.

Knjiga "Političke Ideologije" je zbirka dvanaest eseja o deset glavnih političkih ideologija koje je uredio i popratio uvodnim i zaključnim člankom Michael Freeden, profesor političkih znanosti na oksfordskom sveučilištu i jedan od najcjenjenijih i najznačajnijih politologa današnjice. Autori eseja su vodeći stručnjaci za pojedina područja. Prevoditeljica Rajka Rusan je jedna od najcjenjenijih prevoditelja za područja politologije i sociologije i urednica na 3. programu Hrvatskoga radija. Redaktor je dr. Slaven Ravlić, urednik za područja politologije u HLZ Miroslav Krleža i profesor na katedri za sociologiju.

Knjiga je namijenjena dodiplomskim i postdiplomskim studentima politologije, prava i filozofije, novinarima, politolozima, sociolozima i političarima s interesom za teorijsku pozadinu političkih praksi njihovih stranaka.

Nakon promocije očekuje Vas i mali cocktail snacks i osvježenje!