Nadzorni odbor i korporativno upravljanje
- Nakladnik: Sinergija nakladništvo
- 02/2006.
- 366, tvrdi uvez
- ISBN 9536895307
- Cijena: 51.36 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Knjiga "Nadzorni odbor i korporativno upravljanje" nastala je kao rezultat istraživanja u okviru znanstvenog projekta "Konkurentska sposobnost i strategije hrvatskih poduzeća" Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa. Kao relativno novo znanstveno i stručno područje, korporativno upravljanje (engl. Corporate Governance) sve vise postaje predmet izučavanja na relevantnim svjetskim akademskim institucijama.
Na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu korporativno upravljanje je od 2005. godine uvedeno kao obvezni kolegij na petoj godini diplomskog studija. Korporativno upravljanje bavi se upravljačkim strukturama i procesima u poslovnim organizacijama. To je svojevrsni proces u kojemu korporacije odgovaraju pravima i željama svojih interesno-utjecajnih skupina - stakehotdera. Kvalitetan sustav korporativnog upravljanja rezultira smanjivanjem troškova kapitala i efikasnom uporabom resursa od strane poduzeća.
U knjizi se razmatra utjecaj korporativnog upravljanja na poslovne rezultate kompanija, a posebno se analizira pozicija nadzornog odbora i njegova uloga u upravljačkoj strukturi poduzeća. Po prvi put u Hrvatskoj, uz teoretske aspekte korporativnog upravljanja, autor u knjizi prikazuje rezultate svog istraživanja u kojem je pokušao doznati kako u praksi djeluju nadzorni odbori u hrvatskim poduzećima.
Sadržajno, knjiga počinje definicijama poduzeća, tipova vlasništva i pregledom upravljačkih struktura. Zatim se analiziraju OECD-ova načela korporativnog upravljanja te njegovi teoretski aspekti, a potom mjesto i uloga nadzornih odbora.
Na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu korporativno upravljanje je od 2005. godine uvedeno kao obvezni kolegij na petoj godini diplomskog studija. Korporativno upravljanje bavi se upravljačkim strukturama i procesima u poslovnim organizacijama. To je svojevrsni proces u kojemu korporacije odgovaraju pravima i željama svojih interesno-utjecajnih skupina - stakehotdera. Kvalitetan sustav korporativnog upravljanja rezultira smanjivanjem troškova kapitala i efikasnom uporabom resursa od strane poduzeća.
U knjizi se razmatra utjecaj korporativnog upravljanja na poslovne rezultate kompanija, a posebno se analizira pozicija nadzornog odbora i njegova uloga u upravljačkoj strukturi poduzeća. Po prvi put u Hrvatskoj, uz teoretske aspekte korporativnog upravljanja, autor u knjizi prikazuje rezultate svog istraživanja u kojem je pokušao doznati kako u praksi djeluju nadzorni odbori u hrvatskim poduzećima.
Sadržajno, knjiga počinje definicijama poduzeća, tipova vlasništva i pregledom upravljačkih struktura. Zatim se analiziraju OECD-ova načela korporativnog upravljanja te njegovi teoretski aspekti, a potom mjesto i uloga nadzornih odbora.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.