Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Jasmina Kozlov Gordana Lazar

Vesela škola glasova : 10 interaktivnih igara za razvoj predčitačkih vještina

  • Nakladnik: Ostvarenje
  • 05/2006.
  • , meki uvez
  • ISBN
  • Cijena: 21.24 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Igre su namijenjene djeci predškolske i rane školske dobi (od 3 do 7 g.) u svrhu pripreme za ovladavanje čitanjem i pisanjem. Najčešće pitanje koje postavljaju roditelji šestogodišnjaka glasi: ''Treba li moje dijete znati čitati prije polaska u školu?'' Međutim, poznavanje slova i njihovo povezivanje u riječ zadnja je u nizu vještina kojoj prethodi ovladavanje čitavim nizom tzv. predčitačkih vještina.

Predčitačke vještine su: rado slušanje dječjih priča i pjesmica; djetetovo razumijevanje onog što mu se priča ili čita; upoznavanje djeteta s karakteristikama teksta (slijeda teksta s lijeva na desno i odozgo prema dolje); uočavanje činjenice o tome da se govor sastoji od rečenica, rečenice od pojedinih riječi, a riječi od slogova i glasova; glasovna analiza, itd.

Interaktivne igre sadržane u ovoj mapi (MEMORY-suprotnosti, MEMORY-rima, PREKRIVALJKA – uočavanje ''uljeza'' među pojmovima koji se rimuju, DOMINO-slogovi, DOMINO na početni i završni glas, REMI na početni i završni glas i DOMINO-glasovi) osmišljene su kako bi se roditeljima zorno pokazalo kako na zabavan način poticati razvoj fonemske osviještenosti kod djece. Igre su namijenjene zajedničkoj igri dvoje do petoro djece u vrtiću ili prvom razredu, odnosno, individualnom ''radu'' s djetetom kod kuće. Korišteni su samo konkretni pojmovi koji se mogu slikovno prikazati, koji su poznati najvećem broju djece predškolske dobi.

Osim predškolcima i prvašima, igre mogu poslužiti u logopedskom radu s učenicima s teškoćama u čitanju i pisanju u svrhu razvoja fonemske osviještenosti, usvajanja prostornih i vremenskih pojmova, uvježbavanja glasovne i slogovne analize i sinteze i dr.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –