Marketinški genij
- Nakladnik: Differo
- Prijevod: Karmela Cindrić
- 12/2007.
- 416 str., meki uvez
- ISBN 9789539654557
- Cijena: 24.55 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Želite li se baviti marketingom danas, morate biti genij. Tržišta su kompleksna, kupci zahtijevaju sve više i konkurencija je intenzivna. Marketing unosi pronicljivost i kreativno razmišljanje što posao čini inovativnim. Međutim, mora se uključiti analitičku i komercijalnu oštroumnost koja pokreće strategiju, inovativnost i profitabilni rast.
Prateći vizije Applea i pronicljivost Zare, strastvenost Nikea i nepoštivanje Jones Sode, poduzetnički duh Jet Bluea i uzbudljivost Agent Provocateura, vidljivo je da vodeći brandovi i marketinški stručnjaci danas djeluju i razmišljaju na drugačiji način. Genijalnost marketinga leži u sposobnosti spajanja onoga što je vani s onim što leži unutra, spajanja tržišta i poslovanja, kupca i dioničara, kreativnosti i analize, obećanja i realnosti, današnjice i budućnosti.
Geniji marketinga poput Einsteina i Picassa koriste inteligenciju na mnoge, maštovite načine. Oni koriste lijevu i desnu polovicu mozga kako bi ostvarili najbolje mogućnosti da se istaknu u gomili i postanu vođe u svom poslu.
Knjiga marketinškog gurua Petera Fiska je pronicljiva, provokativna i inspirativna te povezuje izazove i mogućnosti u marketingu danas, pokazuje vam kako ubrizgati injekciju marketinške genijalnosti u vaš posao da rezultat bude izvanredan.
***
Peter Fisk iskusan je strateg i marketinški stručnjak koji je radio u nekim vodećim svjetskim tvrtkama, uključujući Coca-Colu, Microsoft i Vodafone. U tvrtci PA Consulting Group vodio je savjetodavni tim za globalni marketing i surađivao s raznim tvrtkama, od onih iz Silicijske doline do onih iz Singapura, na razvoju poslovanja sa snažnijom orijentacijom ka kupcima. To je podrazumijevalo čitav niz poslova - od uvođenja inovacija u American Expressu, do strategija oblikovanja tržišta u Shellu, repozicioniranja branda u Courageu i razvoja vodstva u British Telecomu, kao i pomaganja Phillipsu da postane tvrtkom orijentiranom ka kupcu te Microsoftu da se opredijeli za marketing utemeljen na vrijednosti.
Peter je diljem svijeta priznat stručnjak i marketinški analitičar. Predaje na motivacijskim seminarima o kupcima i brandovima, strategijama i inovacijama. Pažljiv je i obziran, provokativan i zabavan. Supotpisnik je knjiga «Handbook of Management Finacial Timesa» i «The Complete CEO».
U siječnju 2006. časopis 'Business StrategY Review' proglasio ga je jednim od vodećih novih poslovnih teoretičara.
Prateći vizije Applea i pronicljivost Zare, strastvenost Nikea i nepoštivanje Jones Sode, poduzetnički duh Jet Bluea i uzbudljivost Agent Provocateura, vidljivo je da vodeći brandovi i marketinški stručnjaci danas djeluju i razmišljaju na drugačiji način. Genijalnost marketinga leži u sposobnosti spajanja onoga što je vani s onim što leži unutra, spajanja tržišta i poslovanja, kupca i dioničara, kreativnosti i analize, obećanja i realnosti, današnjice i budućnosti.
Geniji marketinga poput Einsteina i Picassa koriste inteligenciju na mnoge, maštovite načine. Oni koriste lijevu i desnu polovicu mozga kako bi ostvarili najbolje mogućnosti da se istaknu u gomili i postanu vođe u svom poslu.
Knjiga marketinškog gurua Petera Fiska je pronicljiva, provokativna i inspirativna te povezuje izazove i mogućnosti u marketingu danas, pokazuje vam kako ubrizgati injekciju marketinške genijalnosti u vaš posao da rezultat bude izvanredan.
***
Peter Fisk iskusan je strateg i marketinški stručnjak koji je radio u nekim vodećim svjetskim tvrtkama, uključujući Coca-Colu, Microsoft i Vodafone. U tvrtci PA Consulting Group vodio je savjetodavni tim za globalni marketing i surađivao s raznim tvrtkama, od onih iz Silicijske doline do onih iz Singapura, na razvoju poslovanja sa snažnijom orijentacijom ka kupcima. To je podrazumijevalo čitav niz poslova - od uvođenja inovacija u American Expressu, do strategija oblikovanja tržišta u Shellu, repozicioniranja branda u Courageu i razvoja vodstva u British Telecomu, kao i pomaganja Phillipsu da postane tvrtkom orijentiranom ka kupcu te Microsoftu da se opredijeli za marketing utemeljen na vrijednosti.
Peter je diljem svijeta priznat stručnjak i marketinški analitičar. Predaje na motivacijskim seminarima o kupcima i brandovima, strategijama i inovacijama. Pažljiv je i obziran, provokativan i zabavan. Supotpisnik je knjiga «Handbook of Management Finacial Timesa» i «The Complete CEO».
U siječnju 2006. časopis 'Business StrategY Review' proglasio ga je jednim od vodećih novih poslovnih teoretičara.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.