4-D Branding : Razbijanje korporacijskog koda mrežne ekonomije
- Nakladnik: Differo
- Prijevod: Marta Zebić
- 12/2005.
- 238, meki uvez
- ISBN 9539654548
- Cijena: 19.91 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Autor "4-D Brandinga" vam omogućuje pristup revolucionarnom četiri-dimenzionalnom modelu prijeko potrebnom da biste mogli razumijeti brandove snage i slabosti. Model se može koristiti da bi se stvorio novi brand ili analizirale strateške opcije za već postojeće brandove. Model omogućuje tvrtkama da stvore svoj vlastiti jedinstveni "brand kod" ili "mindspace", jedinstveni korporativni DNA koji može unaprijediti svaki aspekt vašeg poslovanja - od inovacije produkta do zapošljavanja pravog kadra.
4-D model sačinjavaju: funkcionalna dimenzija koja opisuje jedinstvene osobine vašeg proizvoda ili usluge; socijalna dimenzija koja govori o iskustvu korisnika vaše usluge ili proizvoda, kao što je Starbucks učinio kada je predstavio europsku kulturu kave u SAD; mentalna dimenzija koja je ključna za stjecanje individualnog iskustva kroz brand, kao što je Nike učinio sa sloganom "Just do it", gradeći sustav vrijednosti u glavama vaših korisnika; te duhovna dimenzija koja je usko povezana za korisnikovim sustavom vjerovanja kao što je Anita Roddick učinila sa svojim Body Shopom.
Tvrtke investiraju pravo bogatstvo u stvaranje i održavanje svojih brandova. Većina tog budžeta je potrošena bez jasnih ciljeva ili prethodno utvrđenih alata za ocjenjivanje ucinka. 4-D Branding nudi jasan analitički koncept i metodu mjerenja učinka vašeg branda; model je poduprijet mnogim primjerima iz poslovnog svijeta.
Švedanin Thomas Gad izumio je 4-D Branding model. Ima više od dvadeset godina iskustva u reklamnoj industriji: kao autor prava, kreativni direktor i brand strateg. Prije nego što je pokrenuo vlastitu tvrtku, radio je za Grey Advertising International sa domaćim i stranim klijentima kao što su Nokia (Connecting People), SAS, Procter & Gamble, Compaq, Microsoft, Telia and Merita-Nordbanken.
Thomas Gad je osnivač Futurebrands.com, lociranog u Stockhlomu koji je nedavno spojen sa Conradi Hvid u novu tvrtku pod nazivom Differ. Metoda koju je izumio za stvaranje, transformiranje i održavanje brandova jedinstvena je i trenutno vrlo tražena. Thomas Gad ima dvoje djece i u slobodno vrijeme vozi vlastiti avion. Takoder uživa u lovu, skijanju i pisanju.
4-D model sačinjavaju: funkcionalna dimenzija koja opisuje jedinstvene osobine vašeg proizvoda ili usluge; socijalna dimenzija koja govori o iskustvu korisnika vaše usluge ili proizvoda, kao što je Starbucks učinio kada je predstavio europsku kulturu kave u SAD; mentalna dimenzija koja je ključna za stjecanje individualnog iskustva kroz brand, kao što je Nike učinio sa sloganom "Just do it", gradeći sustav vrijednosti u glavama vaših korisnika; te duhovna dimenzija koja je usko povezana za korisnikovim sustavom vjerovanja kao što je Anita Roddick učinila sa svojim Body Shopom.
Tvrtke investiraju pravo bogatstvo u stvaranje i održavanje svojih brandova. Većina tog budžeta je potrošena bez jasnih ciljeva ili prethodno utvrđenih alata za ocjenjivanje ucinka. 4-D Branding nudi jasan analitički koncept i metodu mjerenja učinka vašeg branda; model je poduprijet mnogim primjerima iz poslovnog svijeta.
Švedanin Thomas Gad izumio je 4-D Branding model. Ima više od dvadeset godina iskustva u reklamnoj industriji: kao autor prava, kreativni direktor i brand strateg. Prije nego što je pokrenuo vlastitu tvrtku, radio je za Grey Advertising International sa domaćim i stranim klijentima kao što su Nokia (Connecting People), SAS, Procter & Gamble, Compaq, Microsoft, Telia and Merita-Nordbanken.
Thomas Gad je osnivač Futurebrands.com, lociranog u Stockhlomu koji je nedavno spojen sa Conradi Hvid u novu tvrtku pod nazivom Differ. Metoda koju je izumio za stvaranje, transformiranje i održavanje brandova jedinstvena je i trenutno vrlo tražena. Thomas Gad ima dvoje djece i u slobodno vrijeme vozi vlastiti avion. Takoder uživa u lovu, skijanju i pisanju.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.