Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Kevin Lane Keller Dartmouth College

Slučajevi najbolje prakse upravljanja markama : Pouke najsnažnijih svjetskih maraka

  • Nakladnik: Accent
  • Prijevod: Mihaela Beneta Gavranović, Sandra Horvat
  • 09/2008.
  • 381 str., meki uvez
  • ISBN 9789539976277
  • Cijena: 38.09 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
U knjizi su predstavljene marke i tvrtke koje su u svjetskim okvirima najuspješnije posljednjih desetljeća. Marketinški stručnjaci koji su radili s tim markama i u tim kompanijama imaju posebne zasluge za razumijevanje procesa strateškog upravljanja markama i spoznaju kako najbolji izgrađuju vrijednost maraka i njima upravljaju.

Slučajevi pokrivaju širok spektar djelatnosti/industrija, zemljopisnih područja i dilema u upravljanju markama. Kreću se od robe široke potrošnje do visoke tehnologije i online maraka; od trajnih dobara do maraka na poslovnim tržištima i maraka usluga.

Zajedno, prikazanih petnaest slučajeva (Intel, Red Bull, Nivea, iPod, Starbucks, DuPont …) daju sveobuhvatan pregled procesa strateškog upravljanja markama i odgovarajućih smjernica vezano za najbolja iskustva iz prakse. Svaki od njih pruža korisne spoznaje kako izgraditi vrijednost marke i njome upravljati.


Iz sadržaja:

Intel: Kreiranje tehnološke marke/ got milk? Stvaranje marke za kategoriju proizvoda/ General Electric: Upravljanje markom u poslovnom marketingu /Business-To-Business marketingu; B2B)/ Red Bull: Netradicionalan način stvaranja vrijednosti marke/ MTV: Izgradnja prepoznatljivosti marke (Building Brand Resonance) Nike: izgradnja globalne marke/ iPod: Stvaranje marke – ikone/ Dupont: Upravljanje korporativnom markom/ Dockers: Stvaranje podmarke/ Nivea: Upravljanje markom koja uključuje više kategorija proizvoda/ Yahoo!: Upravljanje on-line markom/ American Express: Upravljanje markom iz područja financijskih usluga/ Starbucks: Upravljanje markom s visokim rastom/ Snapple: Revitalizacija marke/ Accenture: Ponovni razvoj globalne marke (rebranding globalnog branda)

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –