Slučajevi najbolje prakse upravljanja markama : Pouke najsnažnijih svjetskih maraka
- Nakladnik: Accent
- Prijevod: Mihaela Beneta Gavranović, Sandra Horvat
- 09/2008.
- 381 str., meki uvez
- ISBN 9789539976277
- Cijena: 38.09 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
U knjizi su predstavljene marke i tvrtke koje su u svjetskim okvirima najuspješnije posljednjih desetljeća. Marketinški stručnjaci koji su radili s tim markama i u tim kompanijama imaju posebne zasluge za razumijevanje procesa strateškog upravljanja markama i spoznaju kako najbolji izgrađuju vrijednost maraka i njima upravljaju.
Slučajevi pokrivaju širok spektar djelatnosti/industrija, zemljopisnih područja i dilema u upravljanju markama. Kreću se od robe široke potrošnje do visoke tehnologije i online maraka; od trajnih dobara do maraka na poslovnim tržištima i maraka usluga.
Zajedno, prikazanih petnaest slučajeva (Intel, Red Bull, Nivea, iPod, Starbucks, DuPont …) daju sveobuhvatan pregled procesa strateškog upravljanja markama i odgovarajućih smjernica vezano za najbolja iskustva iz prakse. Svaki od njih pruža korisne spoznaje kako izgraditi vrijednost marke i njome upravljati.
Iz sadržaja:
Intel: Kreiranje tehnološke marke/ got milk? Stvaranje marke za kategoriju proizvoda/ General Electric: Upravljanje markom u poslovnom marketingu /Business-To-Business marketingu; B2B)/ Red Bull: Netradicionalan način stvaranja vrijednosti marke/ MTV: Izgradnja prepoznatljivosti marke (Building Brand Resonance) Nike: izgradnja globalne marke/ iPod: Stvaranje marke – ikone/ Dupont: Upravljanje korporativnom markom/ Dockers: Stvaranje podmarke/ Nivea: Upravljanje markom koja uključuje više kategorija proizvoda/ Yahoo!: Upravljanje on-line markom/ American Express: Upravljanje markom iz područja financijskih usluga/ Starbucks: Upravljanje markom s visokim rastom/ Snapple: Revitalizacija marke/ Accenture: Ponovni razvoj globalne marke (rebranding globalnog branda)
Slučajevi pokrivaju širok spektar djelatnosti/industrija, zemljopisnih područja i dilema u upravljanju markama. Kreću se od robe široke potrošnje do visoke tehnologije i online maraka; od trajnih dobara do maraka na poslovnim tržištima i maraka usluga.
Zajedno, prikazanih petnaest slučajeva (Intel, Red Bull, Nivea, iPod, Starbucks, DuPont …) daju sveobuhvatan pregled procesa strateškog upravljanja markama i odgovarajućih smjernica vezano za najbolja iskustva iz prakse. Svaki od njih pruža korisne spoznaje kako izgraditi vrijednost marke i njome upravljati.
Iz sadržaja:
Intel: Kreiranje tehnološke marke/ got milk? Stvaranje marke za kategoriju proizvoda/ General Electric: Upravljanje markom u poslovnom marketingu /Business-To-Business marketingu; B2B)/ Red Bull: Netradicionalan način stvaranja vrijednosti marke/ MTV: Izgradnja prepoznatljivosti marke (Building Brand Resonance) Nike: izgradnja globalne marke/ iPod: Stvaranje marke – ikone/ Dupont: Upravljanje korporativnom markom/ Dockers: Stvaranje podmarke/ Nivea: Upravljanje markom koja uključuje više kategorija proizvoda/ Yahoo!: Upravljanje on-line markom/ American Express: Upravljanje markom iz područja financijskih usluga/ Starbucks: Upravljanje markom s visokim rastom/ Snapple: Revitalizacija marke/ Accenture: Ponovni razvoj globalne marke (rebranding globalnog branda)
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.