Upravljanje markama : (Brand Management)
- Nakladnik: Accent
- Nakladnik: M.E.P. Consult
- 10/2007.
- 461 str., tvrdi uvez
- ISBN 9789539976246
- Cijena: 51.36 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Proizvode i usluge od pamtivijeka se označavalo kako bi se znalo tko ih je proizveo i čije su vlasništvo. Iz te činjenice se dugo vremena razvijao tradicionalni koncept označavanja proizvoda markom i općenito upravljanja markom.
Početkom procesa globalizacije brojni stručnjaci su mislili da će to značiti i kraj lokalnih ili regionalnih marki jer se one neće moći obraniti od najezde uspješnih globalnih marki koje su se već potvrdile na međunarodnim tržištima. Ali to se nije dogodilo. Čini se da je sve iznenadila otpornost lokalnih marki. I to je doprinjelo potpuno novom sagledavanju važnosti marki po tržišni uspjeh gdje se veći naglasak stavlja na simboličku i emocionalnu vrijednost marki nego li na generičku i funkcionalnu vrijednost proizvoda.
U tome se može sagledati novi koncept upravljanja markama ('brand managementa') koji tradicionalno promatranje po kojem se marka koristi za označavanje proizvoda i usluga odbacuje i prihvaća novu zakonitost po kojoj se proizvodi i usluge dodjeljuju markama koje su puno važnija i stabilnija tržišna kategorija i koja u današnjim okolnostima predstavlja moćno oruđe ostvarivanja tržišnog uspjeha. To ujedno znači i odvajanje koncepta upravljanja markom od upravljanja proizvodom.
«Upravljanje markama» prva je knjiga iz područja upravljanja markama (Brandovima) na hrvatskom jeziku. U njoj ugledni profesor Tihomir Vranešević s Katedre za marketing na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu kroz tri tematske cjeline, u osam poglavlja pojašnjava važnost marke i upravljanja markom.
Prva cjelina, u šest poglavlja obrađuje teoriju različitih aspekata upravljanja markama, drugu cjelinu čine zanimljivo obrađeni poslovni slučajevi izabrani zbog specifičnosti koncepata stvaranja i upravljanja markama, dok je u trećoj cjelini prikazan pregled hrvatskih marki odnosno dio bogate povijesti hrvatskih marki koje bi trebale izazvati pozornost i potaknuti brojne tvrtke da se uključe u projekt almanaha hrvatskih marki.
Početkom procesa globalizacije brojni stručnjaci su mislili da će to značiti i kraj lokalnih ili regionalnih marki jer se one neće moći obraniti od najezde uspješnih globalnih marki koje su se već potvrdile na međunarodnim tržištima. Ali to se nije dogodilo. Čini se da je sve iznenadila otpornost lokalnih marki. I to je doprinjelo potpuno novom sagledavanju važnosti marki po tržišni uspjeh gdje se veći naglasak stavlja na simboličku i emocionalnu vrijednost marki nego li na generičku i funkcionalnu vrijednost proizvoda.
U tome se može sagledati novi koncept upravljanja markama ('brand managementa') koji tradicionalno promatranje po kojem se marka koristi za označavanje proizvoda i usluga odbacuje i prihvaća novu zakonitost po kojoj se proizvodi i usluge dodjeljuju markama koje su puno važnija i stabilnija tržišna kategorija i koja u današnjim okolnostima predstavlja moćno oruđe ostvarivanja tržišnog uspjeha. To ujedno znači i odvajanje koncepta upravljanja markom od upravljanja proizvodom.
«Upravljanje markama» prva je knjiga iz područja upravljanja markama (Brandovima) na hrvatskom jeziku. U njoj ugledni profesor Tihomir Vranešević s Katedre za marketing na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu kroz tri tematske cjeline, u osam poglavlja pojašnjava važnost marke i upravljanja markom.
Prva cjelina, u šest poglavlja obrađuje teoriju različitih aspekata upravljanja markama, drugu cjelinu čine zanimljivo obrađeni poslovni slučajevi izabrani zbog specifičnosti koncepata stvaranja i upravljanja markama, dok je u trećoj cjelini prikazan pregled hrvatskih marki odnosno dio bogate povijesti hrvatskih marki koje bi trebale izazvati pozornost i potaknuti brojne tvrtke da se uključe u projekt almanaha hrvatskih marki.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.