Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Gary Vaynerchuk

Crush it! : Zašto je sada vrijeme da unovčite svoju strast

  • Nakladnik: Dva i dva
  • Prijevod: Vlasta Mihavec
  • 05/2010.
  • 176 str., meki uvez
  • ISBN 9789535587231
  • Cijena: 18.45 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Sve se promjenilo. Revolucija socijalnih medija nepovratno je promjenila način na koji smo živjeli ali i pristupali poslu. Bilioni dolara iz online oglašavanja čekaju da ih pokupi onaj koji može izgraditi najbolje sadržaje i online zajednice.

Unatoč ovim promjenama, većina ljudi nastavlja raditi poslove koje ih ne čine sretnim, a tvrtke nastavljaju ignorirati odnose s javnošću i marketinške koristi koje se mogu pronaći na internetu.

U knjizi "Crush it! : Zašto je sada vrijeme da unovčite svoju strast", Gary Vaynerchuk pokazuje kako bilo tko može izgraditi karijeru oko onog u čemu je strastven. Također nudi i platforme specifičnih strategija i analiza koje u kombinaciji sa istom strašću i humorom čine Gary-a jednim od najtraženijih govornika u SAD-u, a "Crush it!" – neophodnim štivom za svakoga tko želi shvatiti i prihvatiti budućnost poslovanja.

Pročitajte i naučite:

- Kako pobijediti nezaposlenost i stvoriti izvrsnu priliku za sebe izgradnjom osobnog brenda
- Kako izgraditi online komunikaciju oko svoje strasti i brenda
- Kako uzeti „dio kolača“ od miliuna dolara koje se vrte na internetu u online oglašavanju
- Kako izgraditi online biznis oko onoga što vas čini strastvenim bez napuštanja vašeg trenutačnog posla

***

Online marketinški pionir Gary Vaynerchuk 33-godišnji je poduzetnik kojega je osobnost poslovnog gurua kao i „čovjeka od vina“ učinila popularnim i u javnosti poznatim kao "Social Media Sommelier." Samouki vinski stručnjak, unio je revoluciju u vinsku industriju sa svojim blogom Wine Library TV i pri tome povećao prihod obiteljske vinarije sa $4 miliona na $60 miliona u pet godina!

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –