Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
David Meerman Scott

Nova pravila marketinga & PR : Kako se koristiti medijskim priopćenjima, blogovima, podcastingom, viralnim marketingom i internetskim medijima

  • Nakladnik: Dva i dva
  • Prijevod: Darko Vlahović
  • 06/2010.
  • 275 str., meki uvez
  • ISBN 9789535587200
  • Cijena: 19.78 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Povijest marketinških komunikacija - duga nekih 60 godina - sastoji se od promicanja poruka namijenjenih uvjeravanju nekoga da poduzme određenu željenu akciju.

Danas se marketinške komunikacije, većim dijelom zbog goleme snage i utjecaja interneta i drugih oblika elektroničkih komunikacija, temelje na sudjelovanju i povezivanju a ne više na čistoj sili.

David Meerman Scott razotkriva ispraznost starih medijskih pravila koja više ne vrijede i pokazuje kako pokrenuti vizionarsku kampanju korištenjem dalekosežnih, dugotrajnih alata društvenih medija.

Knjiga je podijeljena na tri dijela. Prvi je dio kritički pregled načina na koje je internet izmjenio pravila marketinga i PR-a. Drugi dio uvodi i predstavlja pojedinosti o svakom od različitih medija, dok treći dio sadrži detaljne "radne" informacije i akcijski plan koji će vam pomoći primjeniti nova pravila kako biste ostvarili ciljeve svoje organizacije.

Pročitaj poglavlje!

***

David Meerman Scott je strateg online vizionarstva. Svojim je programima osvojio brojne nagrade i pridonio ostvarenju više od milijarde dolara vrijedne globalne prodaje proizvoda i usluga. Čest je gost korporativnih događanja i poslovnih konferencija.Veći dio svoje karijere Scott je proveo u internetskim medijima.

Bio je dopredsjednik za marketing korporacije NewsEdge i držao čelne pozicije u dijelu poslovanja s elektroničkim medijima tada jedne od najvećih svjetskih novinskih tvrtki Knight-Ridder. Bio je i na višim menadžerskim pozicijama jedne tvrtke za e-trgovinu, broker na desku za trgovanje vrijednosnim papirima na Wall Streetu, radio je u prodajnom odjelu jedne konzultantske tvrtke, te glumio u japanskim televizijskim reklamama.

Voditelj je seminara "Pragmatični marketing" temeljenog na idejama iznijetim u ovoj knjizi, kojim pomaže tehnološkim kompanijama da postanu tržišno orijentirane koristeći se internetskim strategijama.

Diplomirao je na fakultetu Kenyon College, živio u New Yorku, Tokiju, Bostonu i Hong Kongu te govorio na stotinama poslovnih konferencija i događanja u više od 20 zemalja na četiri kontinenta.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –