Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel

MV Info ×

Najava • 24.03.2005.

Predstavljanje novog romana Slobodana Novaka

Slobodan Novak, jedan od malobrojnih istinskih živućih klasika hrvatske književnosti, nakon dvadeset osam godina pauze objavio je svoj novi roman “Pristajanje”, a Naklada Ljevak organizira predstavljanje knjige u četvrtak, 24. ožujka u prostorijama DHK u Zagrebu.
Vijest • 23.03.2005.

Mirakul objavio roman proizašao iz bloga

U izdanju naklade Mirakul objavljen je roman “Stvari oko kojih sam se natezao sa svojom curom” engleskog autora Mila Millingtona. Ono što je osobitost ovoga romana jest činjenica da je nastao iz Millingtonovog bloga koji je doživio veliki uspjeh, odnosno kultni status, što nije promaknulo filmskim producentima, pa tako M. Millington upravo dovršava scenarij za istoimeni film.
Vijest • 23.03.2005.

S Biovegom u rat protiv celulita

Celulit je, mogli bismo reći, jedna od noćnih mora moderne žene. Rijetke su sretnice koje ne pogađa ovaj problem i koje prije ljeta ne stoje pred ogledalom kritičkim okom procjenjujući mogu li još ovo ljeto prošetati plažom u bikiniju ili je došlo vrijeme za obavezni pareo ili barem kratke hlače. Ako vam je ova situacija poznata – ovo je prava knjiga za vas.
Najava • 22.03.2005.

Utemeljena nagrada 'Ovca u kutiji' za najbolju slikovnicu

Umjetnička organizacija "Autorska kuća" utemeljuje književno-likovnu nagradu "Ovca u kutiji", za najbolju slikovnicu objavljenu u Republici Hrvatskoj u razdoblju od 1. siječnja 2004. do 30. svibnja 2005. Slikovnice moraju biti izvorno napisane na hrvatskom jeziku i objavljene kod domaćeg nakladnika...
Najava • 23.03.2005.

Slavoj Žižek predstavlja novi 'bookmark'

Bez obzira na to smatrate li ga divom, filozofom zabavljačem ili stimulativnim cinikom, volite li ga čitati ili ne... no, Slavoj Žižek je u Zagrebu. Naklada Ljevak predstavlja novu knjigu iz biblioteke bookmarker - Žižekov "Irak: posuđeni čajnik". Predstavljanje će se održati u srijedu, 23. ožujka, točno u podne!
Tema • 08.03.2005.

Kultura i Internet - dio 2.

Kako je nemoguće korisnicima naplatiti čitanje/korištenja sadržaja na webu (osim komercijalnih projekata audio ili video industrije), hiperprodukcija «klasičnijeg» sadržaja gdje svi odjednom prepisuju sve, mahom iste izvore, ionako nužno ne polučuje i očekivane efekte, već samo nepotrebne troškove.