
Tema •
29.12.2022.
Godine (ne)čitanja : Primjeri dobre prakse poticanja čitanja i kupovanja knjiga
U Hrvatskoj još uvijek prevladavaju 'konvencionalnije' metode promoviranja knjige i čitanja, tu i tamo jaći marketing rezerviran je samo za najveće uspješnice, ali neke osmišljenije marketinške kampanje još nismo vidjeli. Vrijeme je da kombinirano konvencionlanije metode poticanja čitanja u različitim dobnim skupinama s uobičajenim marketinškim metodama koje se primjenjuje u oglašavanju različitih...

Tema •
21.07.2021.
Kako odgajati knjiške punoljetnike?
Budući da u Hrvatskoj svake godine cca 35.000 mladih postaje punoljetno, zamišljam projekt kojeg ćemo radno nazvati 'Knjiški punoljetnik', a njegova bit je u tome da iz godine u godinu, kako nove generacije budu stasale, svatko u godini kada puni 18 od države dobije vaučer u vrijednosti od za početak barem 300 kuna (ekvivalent cca 40 eura) koji može potrošiti u nekoj od 'zemaljskih' knjižara za kupnju...