Grički dijalog : Može li se brendirati pisca?
Održava se
29.11.2007.
29.11.2007.
U Hrvatskom društvu pisaca u Zagrebu, u četvrtak, 29. 11. 2007. u 19 sati održati će se novi ciklus tribina "Grički dijalog", koji se bavi aktualnim književnim, ali i širim kulturnim temama.
Tema ove gričke tribine je: Može li se brendirati pisca?
Na tribini će se raspravljati o "vrućim" pitanjima kao što su:
- Je li pisac-brand samo jedna od roba na tržištu ili može stvoriti i umjetnost? - Ako su pisci puke robne marke, traju li jednako tako samo nekoliko sezona?
- Ne čini li vam se da su se žene bolje izbrendirale, prokužile markentiške štosove?
- Hmm... ali nije li iza svake brand-spisateljice moćan muž, otac, medij, ljubavnik...?
- Što sve čine marketinški šamani samo da bi prodali robu?
- Mora li brendiranje pisca nužno rezultirati trivijalizacijom i površnošću?
- Postoji li brendiranje sa i bez pokrića?
- Donosi li brendiranje piscu samo medijsku ili i širu, društvenu moć?
- I koje su, naposljetku, tipične hrvatske posljedice te globalne pojave?
O tim i drugim temama razgovarat će moderatorice Jadranka Pintarić i Jagna Pogačnik te njihovi gosti:
pisci: Sanja Pilić, Zoran Ferić, Simo Mraović
medijski trudbenik i pisac Boris Beck
brand-urednik i kritičar Velimir Visković
stručnjak za marketing i brendiranje Drago Perić