Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Philip Kotler

Deset smrtnih marketinških grijeha : znakovi i rješenja

  • Nakladnik: Binoza press
  • Prijevod: Dunja Vražić-Stejskal
  • 10/2006.
  • 142 str., tvrdi uvez
  • ISBN 9536920166
  • Cijena: 23.89 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Neki su recenzenti ovu knjigu odmah prepoznali kao svojevrsnu Kotlerovu optužnicu svakidašnje marketinške prakse, u kojoj Kotler iznosi pregled uloge i funkcije marketinga u modernim tvrtkama. Danas, kada se većina proizvoda pojavljuju na tržištu kao prolazna roba umjesto kao snažan brend, Kotler nudi dugoročna rješenja – metodologiju izrađivanja marketinških znanja od vrha do dna upravljačke piramide koja bi trebala vratiti profitabilnost posustalom biznisu.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –