Deset smrtnih marketinških grijeha : znakovi i rješenja
- Nakladnik: Binoza press
- Prijevod: Dunja Vražić-Stejskal
- 10/2006.
- 142 str., tvrdi uvez
- ISBN 9536920166
- Cijena: 23.89 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Neki su recenzenti ovu knjigu odmah prepoznali kao svojevrsnu Kotlerovu optužnicu svakidašnje marketinške prakse, u kojoj Kotler iznosi pregled uloge i funkcije marketinga u modernim tvrtkama. Danas, kada se većina proizvoda pojavljuju na tržištu kao prolazna roba umjesto kao snažan brend, Kotler nudi dugoročna rješenja – metodologiju izrađivanja marketinških znanja od vrha do dna upravljačke piramide koja bi trebala vratiti profitabilnost posustalom biznisu.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.