Knjiga o umijeću trgovanja
- Nakladnik: Binoza press
- 07/2005.
- 198, tvrdi uvez
- ISBN 9536920131
- Cijena: 21.24 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Ovo djelo Benedikta Kotruljevića (Dubrovnik, 1416 - Aquila, 1469), humaniste, političara i diplomata, napisano je prije gotovo pet i pol stoljeća (1458) i predstavlja prvu europsku i svjetsku knjigu o trgovini, bankarstvu i temeljima financijskog dvojnog knjigovodstva.
Kotruljevićeva knjiga je prvi poznati sustavni prikaz društvene funkcije trgovine, trgovačke prakse onog vremena, s prijedlozima za njezino unapređivanje, napisan u vrijeme kada su se europska društva tek počela oslobađati feudalnih shvaćanja i metoda regulacije. U njoj je autor već u tadašnje doba pisao o osnovnim tržišnim principima koji su temelj današnjeg marketinga. Ovo djelo značajno je i po tome što su u njemu utvrđena prva svjetska pravila poslovnog morala i moralnog lika trgovca i bankara.
Većina je Kotruljevićevih stajališta prihvatljiva i danas, a o trgovčevim moralnim vrlinama posvetio je veću pozornost nego dobar dio suvremenih teoretičara menedžmenta moralnom habitusu suvremenih poduzetnika.
Kotruljevićeva knjiga je prvi poznati sustavni prikaz društvene funkcije trgovine, trgovačke prakse onog vremena, s prijedlozima za njezino unapređivanje, napisan u vrijeme kada su se europska društva tek počela oslobađati feudalnih shvaćanja i metoda regulacije. U njoj je autor već u tadašnje doba pisao o osnovnim tržišnim principima koji su temelj današnjeg marketinga. Ovo djelo značajno je i po tome što su u njemu utvrđena prva svjetska pravila poslovnog morala i moralnog lika trgovca i bankara.
Većina je Kotruljevićevih stajališta prihvatljiva i danas, a o trgovčevim moralnim vrlinama posvetio je veću pozornost nego dobar dio suvremenih teoretičara menedžmenta moralnom habitusu suvremenih poduzetnika.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.