Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Jim Collins

Od dobrog do izvrsnog : Zašto su jedne tvrtke uspješne ... a druge nisu

  • Nakladnik: Binoza press
  • Prijevod: Vida Kostrenčić-Lukić
  • 01/2008.
  • 322 str., tvrdi uvez
  • ISBN 9789536920198
  • Cijena: 29.20 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Može li dobra tvrtka postati izvrsnom, a ako može, na koji način? Ili je "biti samo dobra" za tvrtku neizlječiva bolest?

Ponukan ovim pitanjem, Jim Collins i njegova istraživačka skupina 5 su godina provodili istraživanje koje je potvrdilo kako se tvrtke uistinu mogu pomaknuti od kvalitete do izvrsnosti a u ovoj su knjizi razotkrili unutarnje silnice razvitka od kvalitete do izvrsnosti.

«Ukratko, odredili smo tvrtke koje su od dobrih skočile do izvrsnih rezultata i održale ih najmanje petnaest godina. Te smo tvrtke usporedili s pažljivo odabranom kontrolnom skupinom tvrtki koje nisu uspjele učiniti taj skok, ili ako jesu, nisu ga održale. Zatim smo tvrtke koje su od dobrih postale izvrsne (transformirane izvrsne tvrke) usporedili s usporednim tvrtkama kako bismo odredili bitne i odredujuće čimbenike njihova uspjeha. Tvrtke koje su od dobrih postale izvrsne, izabrane da ih prikažemo u ovoj knjizi, postigle su odlične rezultate - prosječno su ostvarivale 6,9% veću kumulativnu dobit od prosjeka na tržištu u petnaest godina od svoje transformacije.

Da ne bude zabune, ova se knjiga neće baviti primjerima tvrtki koju smo proučavali. Knjiga pokušava odgovoriti na pitanje: Može li dobra tvrtka postati izvrsnom i ako je odgovor potvrdan, kako to uspijeva? Također pokušavamo naći odgovore na vječna, univerzalna pitanja na koje bi svaka organizacija mogla primijeniti.

Ovom knjigom želimo prenijeti znanje koje smo stekli. Ostatak uvodnog odlomka govori o našem putovanju, iznosi istraživačke metode i najavljuje najvažnija otkrića. U Drugom odlomku bavit ćemo se otkrićima, počevši s najprovokativnijim dijelom čitavog istraživanja - pet razina vodstva.

Naše petogodišnje istraživanje dalo je mnoge odgovore, među kojima je dosta iznenađujućih i suprotnih općeprihvaćenim idejama. No najvažniji je zaključak: vjerujemo da gotovo sve organizacije mogu bitno poboljšati svoj rast i učinkovitost, a možda čak mogu postati izvrsne, primijene li idejni okvir koji smo otkrili» (Jim Collins).

“Temeljena na pažljivu istraživanju i dobro napisana, ova knjiga opovrgava većinu današnjih ideja poslovnog upravljanja - od kulta direktora nadčovjeka preko kulta informatičke tehnologije pa do manije preuzimanja i spajanja. Zahvaljujući njoj, osrednjost se neće pretvoriti u sposobnost. No sposobnost će se pretvoriti u izvrsnost”.
Peter Drucker

***

Jim Collins koautor je svjetskog bestselera «Stvoreno da traje» («Built to Last»). Učenik je postojanih velikih kompanija i učitelj lidera korporativnih i društvenih sektora. Predavao je na Poslovnoj školi Sveučilišta Stanford gdje je dobio priznanje «Distinguished Teaching Award». Sada radi u svom istraživačkom laboratoriju u Bolderu, Colorado.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –