Učiteljstvo kao poziv
- Nakladnik: Kruzak
- 03/2008.
- 221 str., meki uvez
- ISBN 9789536463433
- Cijena: 21.24 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
U koricama ove knjige skupljena su četrdeset i četiri teksta. Svaki je tekst posvećen promišljanju jedne teme ili nekih pojmovnih odnosa koji su relevantni za pedagošku kreaciju, tj. za učiteljski poziv. U svakom tekstu jasno je izrečena autorova kritička suprotstavljenost ideološkim i autoritarnim projekcijama te posezanju u učiteljsku autonomiju.
Prema analogiji na slavne tekstove Maxa Webera - naslov je ove knjige: «Učiteljstvo kao poziv». No, ne treba zanemariti činjenicu da je na tragu Vuk-Pavlovića sam Marinković želio pokazati kako je učiteljstvo i vrijednosna zbilja sui generis. Ove tekstove, vjerujem, htjet će pročitati svaki učitelj koji u samopoštovanju vidi sastavnicu učiteljskog ostvarenja. Možda će oni potaknuti učitelje i na veću hrabrost u isticanju prava na profesionalnu autonomiju. (Iz Predgovora)
Josip Marinković dugi je niz godina, do umirovljenja, bio profesorom filozofije i sociologije na Pedagoškoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu. Utemeljitelj je kolegija Filozofija odgoja. Među ostalim, objavio je knjige: «Prilozi metodici nastave filozofije» (1968), «Problemi filozofskog obrazovanja» (1979), «Metodika nastave osnova marksizma» (1977, 2. izd. 1979), «Metodika nastave filozofije» (1983, 2. izd. 2008), «Utemeljenost odgoja u filozofiji» (1981), «Ogledi iz filozofije odgoja» (1987), «Filozofija kao nastava» (1990).
Prema analogiji na slavne tekstove Maxa Webera - naslov je ove knjige: «Učiteljstvo kao poziv». No, ne treba zanemariti činjenicu da je na tragu Vuk-Pavlovića sam Marinković želio pokazati kako je učiteljstvo i vrijednosna zbilja sui generis. Ove tekstove, vjerujem, htjet će pročitati svaki učitelj koji u samopoštovanju vidi sastavnicu učiteljskog ostvarenja. Možda će oni potaknuti učitelje i na veću hrabrost u isticanju prava na profesionalnu autonomiju. (Iz Predgovora)
Josip Marinković dugi je niz godina, do umirovljenja, bio profesorom filozofije i sociologije na Pedagoškoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu. Utemeljitelj je kolegija Filozofija odgoja. Među ostalim, objavio je knjige: «Prilozi metodici nastave filozofije» (1968), «Problemi filozofskog obrazovanja» (1979), «Metodika nastave osnova marksizma» (1977, 2. izd. 1979), «Metodika nastave filozofije» (1983, 2. izd. 2008), «Utemeljenost odgoja u filozofiji» (1981), «Ogledi iz filozofije odgoja» (1987), «Filozofija kao nastava» (1990).
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.