Kako nas reklame osvajaju? Saznajte na promociji nove knjige Krešimira Bagića 'Stilistika reklame'
Održava se
10.06.2025. u 18h
10.06.2025. u 18h

Kako nas reklame osvajaju? Saznajte to u utorak 10. lipnja s početkom u 18 sati u Knjižnici i čitaonica Bogdana Ogrizovića (Preradovićeva ul. 5, Zagreb) na promociji "Stilistike reklame", nove knjige pjesnika, stilističara i književnog kritičara, redovitog profesora na Odsjeku za kroatistiku Filozofskog fakulteta u Zagrebu Krešimira Bagića, objavljene u izdanju Naklade Ljevak.
Sudjeluju:
- Gabrijela Puljić, stilističarka
- Miroslav Mićanović, kritičar i pjesnik
- Igor Mladinović, kreativni direktor agencije Hearth
- Emica Calogjera Rogić, glavna urednica u Nakladi Ljevak
- Krešimir Bagić, stilističar i pjesnik (ili obratno)
Sveprisutnost oglašavanja u svakodnevnom životu, njegov golem utjecaj na ponašanje potrošača te na oblikovanje kulture življenja pretvorili su reklamu u temu koja zaokuplja znanstvenike i stručnjake raznih profila, ali i sve nas – široku publiku zbog koje reklame i nastaju. Bagić je temu vrlo pomno istražio: prikupio je i analizirao impozantan korpus primjera, posegnuo za golemim brojem bibliografskih izvora iz najrazličitijih područja, a sve kako bi o reklamnom diskursu progovorio sustavno, upućeno i temeljito.

Stilistika reklame
- Naklada Ljevak 06/2025.
- 200 str., tvrdi uvez
- ISBN 9789533558936
- Cijena: 24.90 eur
- Kupi knjigu!
Sveprisutnost oglašavanja u svakodnevnom životu, njegov golem utjecaj na ponašanje potrošača te na oblikovanje kulture življenja pretvorili su reklamu u temu koja zaokuplja znanstvenike i stručnjake raznih profila. Krešimir Bagić u 'Stilistici reklame'uvjerljivo je dokazao da je idealan okvir za bavljenje reklamom upravo stilistika koja zbog svoje eklektičnosti i transdisiplinarne prirode najbolje može raščlaniti i opisati složenost, dinamičnost i kreativni potencijal reklamnoga diskursa.