Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Najava • Piše: MV Info • 09.06.2025.

Kako nas reklame osvajaju? Saznajte na promociji nove knjige Krešimira Bagića 'Stilistika reklame'
Održava se
10.06.2025. u 18h

Kako nas reklame osvajaju? Saznajte to u utorak 10. lipnja s početkom u 18 sati u Knjižnici i čitaonica Bogdana Ogrizovića (Preradovićeva ul. 5, Zagreb) na promociji  "Stilistike reklame", nove knjige pjesnika, stilističara i književnog kritičara, redovitog profesora na Odsjeku za kroatistiku Filozofskog fakulteta u Zagrebu Krešimira Bagića, objavljene u izdanju Naklade Ljevak.

Sudjeluju:


Sveprisutnost oglašavanja u svakodnevnom životu, njegov golem utjecaj na ponašanje potrošača te na oblikovanje kulture življenja pretvorili su reklamu u temu koja zaokuplja znanstvenike i stručnjake raznih profila, ali i sve nas – široku publiku zbog koje reklame i nastaju. Bagić je temu vrlo pomno istražio: prikupio je i analizirao impozantan korpus primjera, posegnuo za golemim brojem bibliografskih izvora iz najrazličitijih područja, a sve kako bi o reklamnom diskursu progovorio sustavno, upućeno i temeljito.

Krešimir Bagić

Stilistika reklame

  • Naklada Ljevak 06/2025.
  • 200 str., tvrdi uvez
  • ISBN 9789533558936
  • Cijena: 24.90 eur
  • Kupi knjigu!

Sveprisutnost oglašavanja u svakodnevnom životu, njegov golem utjecaj na ponašanje potrošača te na oblikovanje kulture življenja pretvorili su reklamu u temu koja zaokuplja znanstvenike i stručnjake raznih profila. Krešimir Bagić u 'Stilistici reklame'uvjerljivo je dokazao da je idealan okvir za bavljenje reklamom upravo stilistika koja zbog svoje eklektičnosti i transdisiplinarne prirode najbolje može raščlaniti i opisati složenost, dinamičnost i kreativni potencijal reklamnoga diskursa.

– Povezani sadržaj –

– Pretraži sve članke –