Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Najava • Piše: I.P. - MV • 06.09.2021.

Virtualni skup Digitalna pismenost i strategije digitalne uključenosti
Održava se
08.09.2021. u 10h

Hrvatsko čitateljsko društvo svake godine povodom Međunarodnog dana pismenosti, 8. rujna, organizira stručni skup s ciljem okupljanja stručne javnosti i poticanjem rasprava o pismenosti(ma) i dobrobitima čitanja u hrvatskom društvu. Ove godine, u suradnji s Hrvatskom knjižnicom za slijepe i Školskom knjigom, virtualni stručni skup pod nazivom Digitalna pismenost i strategije digitalne uključenosti, održat će se u srijedu, 8. rujna od 10 - 14 sati u Zagrebu.

Digitalni svijet sve više dominira nad fizičkim svijetom stoga je potrebno veću pažnju posvetiti digitalnoj uključenosti, kako bi svakom članu društva, uključujući i one u nepovoljnom položaju, bio omogućen pristup te korištenje informacijskih i komunikacijskih tehnologija (IKT). Na Skupu će se raspravljati hoće li digitalne tehnologije olakšati pristup svima koji su isključeni iz procesa učenja, ili će zapravo podići nove, čak još i veće barijere?

Uvodno predavanje održat će dr. sc. Boris Jokić, ravnatelj Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu koji će prikazati rezultate upravo provedenog istraživanja o iskustvima učenika u online i učioničkom okružju. Posebni predavač na skupu bit će Jeroen Clemens, stručnjak u području digitalne pismenosti i podučavanja jezika, neovisni savjetnik, trener, istraživač, učitelj i govornik. Živi u Nizozemskoj i član je tematske radne skupine za poticanje i istraživanje digitalne pismenosti u udruzi ELINET (European Literacy Policy Network) koja je odgovorna za istraživački projekt „Poboljšanje vještina digitalne pismenosti: primjeri dobre prakse predškolskog i osnovnoškolskog obrazovanja“ za 2020./21. godinu.

Gosti predavači:

Tema skupa tradicionalno je usmjerena na povezivanje ljudi koji rade na poticanju pismenosti na svim razinama – od vrtića, preko škole i visokoškolskih ustanova do obitelji i knjižnica – kako bi svi, surađujući, djelovali na razvoj čitateljskih sposobnosti djece, učenika i studenata te tako pridonijeli obrazovanijem, sposobnijem i razvijenijem društvu.

– Povezani sadržaj –

– Pretraži sve članke –