Kupac na prvom mjestu!
- Nakladnik: Katarina Zrinski
- Prijevod: Sanja Rašković
- 08/2008.
- 216 str., meki uvez s klapnama
- ISBN 9789532361506
- Cijena: 15.79 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Uslužiti kupca poseban je problem menadžerima i ljudima koji su u bilo kojoj uslužnoj ili prodajnoj djelatnosti, pogotovo u maloprodaji. Zapravo, mnogi stručnjaci vjeruju da se posao gradi od kupca naviše. U ovoj knjizi Ken Blanchard piše što je ključno u usluživanju kupca - stvaranje kompanije koja je usmjerena na zaposlenike i na način rada i to tako daje kupac na prvome mjestu. Zajedno s koautorima Jimom Ballardom i Fredom Finchom, Blanchard objašnjava zašto je kupac najbolja polazišna točka za započinjanje uspješnog posla.
Iznoseći primjere iz Yuma, najveće svjetske kompanije s lancom restorana - u čijem vlasništvu su KFC, Taco Bell, Pizza Hut, Long John Silver's i A&W Restaurants, autori demonstriraju kako svaka kompanija, bila ona velika ili mala, može razviti kulturu zajedništva u kojoj i zaposlenici imaju važnu ulogu, a sve je orijentirano na kupca.
Nadopunjena uvidima u praktični dio, knjiga «Kupac na prvom mjestu!» naglašava četiri bitna koraka:
- Usmjerite se na pravi cilj. Bilanca će vam rasti ako se brinete za kupce i stvarate motivirajuće okruženje za svoje zaposlenike.
- Odnosite se prema kupcima na pravi način. Odredite kakvo iskustvo želite da vaši kupci ponesu sa sobom nakon interakcije s vašom kompanijom.
- Odnosite se prema zaposlenicima na pravi način. Koristite se različitim strategijama, od pametnog zapošljavanja do obuke i razvoja, upravljanja radom i izvedbom te stvaranj a kulture odavanj a priznanja.
- Stvorite pravo vodstvo. Ne možete sve sami zato dozvolite svojim zaposlenicima da razmišljaju svojom glavom i dajte im podršku u tome.
Oslanjajući se na ove koncepte moguće je stvoriti strastvene i angažirane članove svoga tima, one koji će svojim radom doprinijeti sveukupnom uspjehu kompanije.
Iznoseći primjere iz Yuma, najveće svjetske kompanije s lancom restorana - u čijem vlasništvu su KFC, Taco Bell, Pizza Hut, Long John Silver's i A&W Restaurants, autori demonstriraju kako svaka kompanija, bila ona velika ili mala, može razviti kulturu zajedništva u kojoj i zaposlenici imaju važnu ulogu, a sve je orijentirano na kupca.
Nadopunjena uvidima u praktični dio, knjiga «Kupac na prvom mjestu!» naglašava četiri bitna koraka:
- Usmjerite se na pravi cilj. Bilanca će vam rasti ako se brinete za kupce i stvarate motivirajuće okruženje za svoje zaposlenike.
- Odnosite se prema kupcima na pravi način. Odredite kakvo iskustvo želite da vaši kupci ponesu sa sobom nakon interakcije s vašom kompanijom.
- Odnosite se prema zaposlenicima na pravi način. Koristite se različitim strategijama, od pametnog zapošljavanja do obuke i razvoja, upravljanja radom i izvedbom te stvaranj a kulture odavanj a priznanja.
- Stvorite pravo vodstvo. Ne možete sve sami zato dozvolite svojim zaposlenicima da razmišljaju svojom glavom i dajte im podršku u tome.
Oslanjajući se na ove koncepte moguće je stvoriti strastvene i angažirane članove svoga tima, one koji će svojim radom doprinijeti sveukupnom uspjehu kompanije.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.