Što vaš kupac želi da znate : Kako drukčije razmišljati o prodaji
- Nakladnik: Mozaik knjiga
- Prijevod: Vesna Bačić
- 06/2011.
- 214 str., meki uvez s klapnama
- ISBN 9789531409308
- Cijena: 13.14 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Proces prodaje u današnje vrijeme više nego ikad ima sklonost postati ratom oko cijena-frustrirajući, neugodan rat koji prodaji oduzima element zabave. No postoji bolji način razmišljanja o prodaji, tvrdi autor uspješnica Ram Charan. On je slavan zbog objašnjavanja i pojednostavljivanja teških poslovnih problema.
Ono što vaš kupac želi da znate jest kako funkcionira njegov posao, tako da ga vi možete učiniti još boljim. Zvuči jednostavno, no postoji problem: nećete to moći napraviti pomoću tradicionalnog pristupa prodaji.
Ova knjiga definira nov pristup prodaji što ga Charan naziva prodaja na osnovi dodane vrijednosti (PODV), koja stvara jače veze između klijenata i dugoročne nagrade. PODV će vam omogućiti da...
- steknete dublje poznavanje poslovanja svojega klijenta
- upotrijebite to znanje kako biste poboljšali maržu svojega klijenta
- pokažete kako su vaš proizvod i stručnost dobitna kombinacija
Ovo je vaša prilika da otkrijete potpuno nov pristup prodaji. Testiran je na bojnom polju kompanija i u različitim industrijama. Oslobađa vas komodifikacije niskih cijena. Razlikuje vas od konkurenata utirući put boljim cijenama, maržama i većem rastu prihoda utemeljenom na prosperitetnim odnosima s klijentima koji se produbljuju tijekom vremena.
Jednog dana svaka će kompanija pozornije slušati klijenta, a svaki će menadžer shvatiti da je prodaja svačiji posao, a ne samo odjela prodaje. U međuvremenu ova knjiga, koja otvara oči, pokazat će vam kako da budete ispred konkurencije.
***
Ram Charan visoko je cijenjen poslovni savjetnik, javni govornik i predavač te autor ili koautor mnogih knjiga poslovne tematike, uključujući i „Što vaš generalni direktor želi da znate i „Izvršavanje“. Više od trideset pet godina radio je iza scene u Fortune 100 kompanijama kao što su GE, Bank of America, DuPont, Thomson Financial, Honeywell, Home Depot i Verizon te pomagao višim voditeljima u razvoju i primjeni strateških planova.
Ono što vaš kupac želi da znate jest kako funkcionira njegov posao, tako da ga vi možete učiniti još boljim. Zvuči jednostavno, no postoji problem: nećete to moći napraviti pomoću tradicionalnog pristupa prodaji.
Ova knjiga definira nov pristup prodaji što ga Charan naziva prodaja na osnovi dodane vrijednosti (PODV), koja stvara jače veze između klijenata i dugoročne nagrade. PODV će vam omogućiti da...
- steknete dublje poznavanje poslovanja svojega klijenta
- upotrijebite to znanje kako biste poboljšali maržu svojega klijenta
- pokažete kako su vaš proizvod i stručnost dobitna kombinacija
Ovo je vaša prilika da otkrijete potpuno nov pristup prodaji. Testiran je na bojnom polju kompanija i u različitim industrijama. Oslobađa vas komodifikacije niskih cijena. Razlikuje vas od konkurenata utirući put boljim cijenama, maržama i većem rastu prihoda utemeljenom na prosperitetnim odnosima s klijentima koji se produbljuju tijekom vremena.
Jednog dana svaka će kompanija pozornije slušati klijenta, a svaki će menadžer shvatiti da je prodaja svačiji posao, a ne samo odjela prodaje. U međuvremenu ova knjiga, koja otvara oči, pokazat će vam kako da budete ispred konkurencije.
***
Ram Charan visoko je cijenjen poslovni savjetnik, javni govornik i predavač te autor ili koautor mnogih knjiga poslovne tematike, uključujući i „Što vaš generalni direktor želi da znate i „Izvršavanje“. Više od trideset pet godina radio je iza scene u Fortune 100 kompanijama kao što su GE, Bank of America, DuPont, Thomson Financial, Honeywell, Home Depot i Verizon te pomagao višim voditeljima u razvoju i primjeni strateških planova.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.