Vijest •
05.11.2006.
NOVA KNJIGA : Due diligence
Masmedia, nakladnička kuća za izdavanje poslovnih i stručnih knjiga i časopisa, u suradnji s Poslovnim dnevnikom, objavila je novu knjigu –"Due diligence", autora Petera Howsona. Ovaj je naslov namijenjen prije svega praktičarima, stručnjacima za due diligence, odvjetnicima, ekonomistima, savjetnicima menadžmenta, revizorima i stručnim savjetnicima, te svima onima koje zanima područje financija i...
Vijest •
31.10.2006.
Vole li Srbi knjigu više od Hrvata?
Ako se usporedi posjećenost i medijska zastupljenost dva najveća knjiška sajma
na prostoru bivše Jugoslavije, zagrebačkog Interlibera i beogradskog Sajma knjige, sve upućuje da su građani Srbije naklonjeniji knjizi od nas, njihovih susjeda. U prilog tome upućuju i nedavno objavljeni rezultati prvog sistematskog istraživanja tržišta knjige i čitalačkih navika u Srbiji, a koje je naručila Narodna...