Predstavljanje knjige Simone Goldstein 'Poduzetništvo u kreativnim industrijama'
Održava se
17.05.2016. u 12h
17.05.2016. u 12h
U utorak, 17. svibnja 2016. u 12:00 sati u zgradi Muzičke akademije (Trg maršala Tita 12 u Zagrebu) Hrvatska sveučilišna naklada d.o.o. i Hrvatski klaster konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija održat će predstavljanje knjige "Poduzetništvo u kreativnim industrijama" Simone Goldstein.
Sudjeluju:
- Ana Mandac, pomoćnica ministra poduzetništva i obrta RH
- Ivana Nikolić Popović, predsjednica HKKKKI
- Sunčica Oberman Peterka
- Anita Šikić, direktorica HSN
- Simona Goldstein, autorica
Nakon predstavljanja knjige, autorica Simona Goldstein održat će predavanje o “Poduzetništvu u kreativnim industrijama u Republici Hrvatskoj”.
Simona Goldstein rođena je 1971. u Zagrebu, gdje je završila Centar za kulturu i umjetnost te diplomirala na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, smjer anglistika i povijest umjetnosti. Magistrirala je na Poslijediplomskom studiju Poduzetništvo Ekonomskog fakulteta Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku.
Od početka fakulteta nadalje bavila se prevodilačkim i koordinatorskim poslovima za strane organizacije. Od 1997. do 2006. radila je u Institutu Otvoreno društvo – Hrvatska. Godine 2006. suosnovala je IDEMO- Institut za demokraciju, udrugu koja provodi društveno korisne projekte, uključivši istraživanja, policy projekte, edukativne i druge aktivnosti. Godine 2007. preuzela je vođenje izdavačke kuće Izdanja Antibarbarus, nakon smrti oca koji je tvrtku osnovao i profilirao u vrlo specifičnoj niši akademskog izdavaštva. Proširila je djelatnost na savjetovanje, treninge i edukacije te projektni menadžment.
Godine 2011., s još pet poduzeća, četiri renomirane hrvatske nakladničke kuće i jednom portalom, suosnovala je Knjižni blok – Inicijativu za knjigu, udrugu kojoj je glavni cilj utjecati na razvoj nakladništva kao kreativne i kulturne industrije u RH, na uređenje tržišta knjiga i kulturu čitanja, a kroz javno zagovaranje, lobiranje i izradu preporuka za promjene i međusektorsku suradnju. Aktivna je članica je Grupacije nakladnika za znanstvenu i stručnu knjigu Zajednice nakladnika i knjižara (HKG).
Područja od interesa: razvoj kreativnih industrija; javna politike općenito, politika knjige, poduzetništvo u kreativnim i kulturnim industrijama, međusektorska suradnja; poslovno savjetovanje.
Poduzetništvo u kreativnim industrijama
- Hrvatska sveučilišna naklada 03/2016.
- 160 str., meki uvez
- ISBN 9789531692762
- Cijena: 17.25 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
Autorica definira što su kreativne industrije, koje su njihove zajedničke karakteristike, slabosti, komercijalni potencijal kakav je njihov značaj za gospodarski rast i društveno blagostanje. Knjiga objedinjuje i donosi primjere uspješne prakse u sustavnom vođenju i poticanju kreativnih industrija u svijetu.