Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Simona Goldstein

Poduzetništvo u kreativnim industrijama

  • Nakladnik: Hrvatska sveučilišna naklada
  • 03/2016.
  • 160 str., meki uvez
  • ISBN 9789531692762
  • Cijena: 17.25 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.

"Poduzetništvo u kreativnim industrijama" Simone Goldstein spaja tradicionalno s kategorijom kreativnoga (s naglaskom na nematerijalno) i poduzetničkoga (s naglaskom na stvaranje materijalnog doprinosa).

Knjiga je sistematičan prikaz i pregled istraživanja kreativnih industrija. Muzeji, galerije, književnost, izdavaštvo, kazališna, glazbena, plesna, općenito scenska ili filmska produkcija, dizajn, arhitektura, digitalni sadržaji, moda, gastronomija, oglašavanje i odnosi s javnošću, dio su onoga što se podrazumijeva pod pojmom kreativnih industrija.

Autorica definira što su kreativne industrije, koje su njihove zajedničke karakteristike, slabosti, komercijalni potencijal kakav je njihov značaj za gospodarski rast i društveno blagostanje. Knjiga objedinjuje i donosi primjere uspješne prakse u sustavnom vođenju i poticanju kreativnih industrija u svijetu.

U središtu interesa autorice ocjena je stanja, procjena potreba i mogućnost razvoja kreativnih industrija u Hrvatskoj čemu autorica pristupa holistički, stvarajući sintezu i pregled financijske, institucionalne, pravne, obrazovne i tehnološke infrastrukture i regulative relevantne za kreativne industrije.

Ovo je djelo višestruko važno u aktualnoj gospodarskoj situaciji u RH: prvo, osvještava važnost, mogućnosti te prilike koje kreativne industrije mogu ponuditi hrvatskoj ekonomiji, a posebice u krizi. Autorica zagovara kreativne industrije kao inovativni odgovor na krizne situacije poput naftne krize stimulirala zaokret na energetsku učinkovitost i industrijalizaciju održivih izvora energije; drugo, promovira ideju poduzetništva i komercijalizacije kulturnih, kreativnih i ostalih neopipljivih sadržaja prema društveno odgovornom i korisnom poslovanju; pobuđuje dijalog stručnjaka, poduzetnika, vlade i lokalne uprave; treće, uočenu odsutnost ekonomske valorizacije i politike za ovaj sektor na nacionalnoj, regionalnoj, lokalnoj razini, odsustvo povezanosti ovog sektora s drugim sektorima (npr. obrazovanje za upravljanje kreativnom klasom, tehnologija i diseminacija kreativnih sadržaja), knjiga nadopunjuje ocjenom stanja, definiranjem potreba, prikazom modela i primjera rješavanja uočenih jazova u zemljama koje su globalno prepoznate kao lideri u rješavanju kontroverzi vezanih uz kreativne industrije i kreativnu ekonomiju. Ovo djelo identificira i daje preporuke vezane uz razvoj kreativnih industrija u Republici Hrvatskoj.

Knjiga će biti zanimljiva stručnjacima i profesionalcima zaposlenima u kreativnim industrijama, poslovnom menadžmentu, nositeljima lokalne ili javne uprave, predstavnicima vladinih strategija, politika i programa, obrazovnom sektoru, konzultantima, te široj javnosti koja je korisnik i sukreator kreativne ekonomije. 

Simona Goldstein rođena je 1971. u Zagrebu, gdje je završila Centar za kulturu i umjetnost te diplomirala na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, smjer anglistika i povijest umjetnosti. Magistrirala je na Poslijediplomskom studiju Poduzetništvo Ekonomskog fakulteta Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku.

Od početka fakulteta nadalje bavila se prevodilačkim i koordinatorskim poslovima za strane organizacije. Od 1997. do 2006. radila je u Institutu Otvoreno društvo – Hrvatska. Godine 2006. suosnovala je IDEMO- Institut za demokraciju, udrugu koja provodi društveno korisne projekte, uključivši istraživanja, policy projekte, edukativne i druge aktivnosti. Godine 2007. preuzela je vođenje izdavačke kuće Izdanja Antibarbarus, nakon smrti oca koji je tvrtku osnovao i profilirao u vrlo specifičnoj niši akademskog izdavaštva. Proširila je djelatnost na savjetovanje, treninge i edukacije te projektni menadžment.

Godine 2011., s još pet poduzeća, četiri renomirane hrvatske nakladničke kuće i jednom portalom, suosnovala je Knjižni blok – Inicijativu za knjigu, udrugu kojoj je glavni cilj utjecati na razvoj nakladništva kao kreativne i kulturne industrije u RH, na uređenje tržišta knjiga i kulturu čitanja, a kroz javno zagovaranje, lobiranje i izradu preporuka za promjene i međusektorsku suradnju. Aktivna je članica je Grupacije nakladnika za znanstvenu i stručnu knjigu Zajednice nakladnika i knjižara (HKG).

Područja od interesa: razvoj kreativnih industrija; javna politike općenito, politika knjige, poduzetništvo u kreativnim i kulturnim industrijama, međusektorska suradnja; poslovno savjetovanje.

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –