Nakladnici na društvenim mrežama : Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža
- Nakladnik: Hrvatska sveučilišna naklada
- 01/2020.
- 192 str., tvrdi uvez
- ISBN 9789531694476
- Cijena: 18.45 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Nakladništvo je dio kreativne industrije i umreženog društva, te je pred izazovima digitalizacije i novih tehnologija u gotovo svim segmentima poslovanja, posebice komunikacije. S obzirom na društvenu ulogu nakladnika, komunikacija s javnosti za nakladnike je poslovna potreba i društvena obveza: dužnost nakladnika je iskoristiti sve dostupne komunikacijske kanale.
Nove digitalne tehnologije omogućavaju nakladnicima bržu, prostorno neograničenu digitalnu komunikaciju te širenje informacija o knjizi. Digitalne društvene mreže među najutjecajnijim su pojavama novoga doba te su sociološki, kulturni i poslovni fenomen. Osim utjecaja na tu komunikaciju one utječu i na ponašanja i preferencije čitatelja koji se kao korisnici digitalnih društvenih mreža razlikuju od korisnika drugih medija.
Novi društveni čitatelj umrežen je, zasićen tradicionalnim medijima, više vjeruje preporuci na mrežama nego novinama, aktivan je i kritičan te može prosljeđivati informacije svojom mrežom. Uzimajući u obzir društvenoga čitatelja te specifičnost komuniciranja na digitalnim društvenim mrežama, nakladniku je izazov ne samo proizvodnja i prodaja knjiga, nego i cijeli spektar drugih fenomena, poput izgradnje simboličke vrijednosti nakladnika.
U knjizi Petre Ljevak "Nakladnici na društvenim mrežama" polazi se od teorijskih pretpostavki o fenomenu komunikacije s društvenim čitateljima i u provođenju istraživanja čitateljskih karakteristika. Knjiga donosi nove nakladničke poslovne strategije temeljene na poznavanju izabranih segmenata čitateljske populacije orijentirane prema novim komunikacijskim medijima (digitalnim društvenim mrežama) kao važnoj odlici informacijskog doba.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.