Uvod u medije
- Nakladnik: Naklada Jesenski i Turk
- Urednik: Zrinjka Peruško
- 02/2011.
- 362 str.,
- ISBN 9789532223828
- Cijena: 17.25 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.
Zbornik radova "Uvod u medije" obuhvaća priloge četrnaest autora koji su medijskoj problematici pristupili iz različitih aspekata, ali s istim ciljem upoznavanja naše sredine s nastankom, razvojem i budućnosti masovnih medija i razumijevanja njihove prirode i djelovanja. Na jednom mjestu okupljeni su stručnjaci za pojedine medije (knjiga, novine, film, radio, televizija, strip), koji su različitim pristupom, teorijskim i praktičnim, elaborirali fenomen medija. Istražena je, također, problematika novinskih agencija, oglašavanja, publika, autorskih prava i odnosa s javnošću. Zajednička im je prezentacija bitnih izazova koji se danas postavljaju pred medije, od (re)definiranja pojma do razvojnih perspektiva.
Biserka Cvjetičanin
Biserka Cvjetičanin
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.