Prilagodbe

Moderna vremena

Pogledaj... sve je puno knjiga.

Ilustracije: John Tenniel
Zoran Curić Nikola Glamuzina Vuk Tvrtko Opačić

Geografija turizma : Regionalni pregled

  • Nakladnik: Naklada Ljevak
  • 01/1970.
  • 280 str., tvrdi uvez
  • ISBN 9789533036120
  • Cijena: 31.72 eur
    Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro
  • Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.

Djelo "Geografija turizma – regionalni pregled" prvi je hrvatski sveučilišni udžbenik u cijelosti posvećen turističko-geografskoj regionalizaciji svijeta. Čitatelju nudi znanstveno utemeljene i relevantne odgovore na pitanja: Što je turistička regija? Kako se provodi turističko-geografska regionalizacija? Koji su ključni procesi u turističkim regijama svijeta? Koje su vodeće turističke regije svijeta, a koje zaostaju? Koje su sličnosti, a koje razlike, u razvoju turizmu i njegovim učincima širom svijeta? Kako se razvijao i koja su ključna geografska obilježja hrvatskoga turizma? Svojim sadržajem, strukturom i metodičkim oblikovanjem znatno će unaprijediti izvođenje nastave iz programa turističke geografije i srodnih sveučilišnih kolegija.
 
Dr. sc. Aleksandar Lukić, docent
Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Geografski odsjek


Autori su odabirom predmeta istraživanja pokazali izvornost, jer u hrvatskoj znanosti nedostaju djela koja u ovom opsegu i na jednom mjestu daju pregled svih relevantnih turističkih regija i zemalja svijeta. Tekst djela pokazuje kako autori prate ovo specifično interdisciplinarno područje, koje povezuje geografiju i turizam, kao kompleksan gospodarski sustav. Ujedno, izvornost postoji u koncepciji i načinu izlaganja odabranih tema.

U knjizi se izlaže turističko-geografska regionalizacija svijeta s obzirom na geografske karakteristike prostora, ali kao glavni kriteriji u regionalizaciji odabrane su sociokulturne karakteristike prostora. Tako autori ističu važnost pripadnosti određenom kulturnom krugu, stupnju turističke razvijenosti i stupnju opće gospodarske razvijenosti prostora, što je od izvanredne važnosti, obzirom na to da je turizam socijalni i kulturni fenomen. Time se djelo potvrđuje kao znatan doprinos području turističke geografije.
 
Dr. sc. Kristina Bučar, docentica
Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Katedra za turizam
 

Tekst je podijeljen na četiri poglavlja: Pojam regije i regionalizacija, Turističko--geografska regionalizacija svijeta, Međunarodni turizam u svijetu i Turističke regije svijeta. Izdvojeno je osam velikih turističkih regija: Angloamerika, Latinska Amerika, Australija s Oceanijom, Afrika južno od Sahare, Orijent, Indijski potkontinent, Pacifička Azija i Europa. Tekst je pisan jasno, koncizno i razumljivo. Upotrijebljena terminologija pripada uobičajenom diskursu geografske znanosti u Hrvatskoj.
 
Dr. sc. Ivan Zupanc, docent
Sveučilište u Zagrebu, Prirodoslovno-matematički fakultet, Geografski odsjek

© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.

– Od istog nakladnika –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Od istog autora –

Prethodna Slijedeća Vidi sve knjige

– Pretraži sve knjige –