Pogledaj... sve je puno knjiga.
Najnovija knjiga iz pera Setha Godina, autora uspješnica poput "Plave krave", i "Svi marketinški stručnjaci su lažljivci", zastupa mišljenje da se trajne i bitne promjene mogu najlakše postići u sklopu "plemena": skupine ljudi koja dijeli uzajamnu povezanost, strast i zajedničkog vođu.
Nova porcija provokativnog poslovnog razmišljanja od autora uspješnica «Plava krava» i «Svi marketinški stručnjaci su lažljivci».
Osnovni teorem reklamnih stručnjaka – da percepcija pobjeđuje stvarnost – polazište je nove knjige marketinškog gurua Setha Godina, autora kultne knjige "Plava krava". Marketinški stručnjaci zapravo nisu lašci. Oni su samo pripovjedači. Uspješni reklamni stručnjaci ne govore o prednostima određenog proizvoda u odnosu na druge. Oni...
Iako u marketingu nema zajamčena uspjeha, ako ste dobro riješili sve svoje sastavnice "p", donedavno ste se svakako mogli pouzdati u to da je uspjeh u najmanju ruku prilično izvjestan. Ali sada se događa nešto uznemirujuće. Postojeći "p" jednostavno nisu više dostatni. Ovo je knjiga o novome "p", koji je sasvim iznenada postao izuzetno...