
Plemena
- Nakladnik: Naklada Ljevak
- Prijevod: Dario Borković
- 03/2010.
- 149 str., meki uvez
- ISBN 9789533031965
- Cijena: 14.60 eur
Preračunato po fiksnom tečaju konverzije 7,53450 kuna za 1 euro - Cijene knjiga su informativnog karaktera, navodimo prvu cijenu po izlasku knjige iz tiska. Preporučamo da cijene i dostupnost knjiga provjerite kod nakladnika ili u knjižarama! Moderna vremena više se ne bave prodajom knjiga, potražite ih u knjižarama, antikvarijatima ili u knjižnicama.

Najnovija knjiga iz pera Setha Godina, autora uspješnica poput "Plave krave", i "Svi marketinški stručnjaci su lažljivci", zastupa mišljenje da se trajne i bitne promjene mogu najlakše postići u sklopu "plemena": skupine ljudi koja dijeli uzajamnu povezanost, strast i zajedničkog vođu.
Pametni i uspješni inovatori pronalaze ili okupljaju pokret sastavljen od istomišljenika i uspijevaju pokrenuti i potaknuti pleme uz pomoć novog proizvoda, usluge ili poruke, često putem interneta (kao primjer može poslužiti Obamina kampanja, Facebook ili Twitter). Plemena mogu postojati unutar ili izvan korporacije, kaže Godin, i gotovo svatko može postati vođa. Većina ljudi i ne pokušava iskoristiti vlastiti potencijal u strahu od kritike i pogrešaka.
Nakon godina građenja čvrstih temelja marketinške strategije, Seth Godin ovom je knjigom stekao titulu gurua liderstva. "Plemena" će vam pomoći da osmislite nove poslovne strategije i otkrijete vlastiti liderski potencijal kako biste se pozicionirali na način koji će vam omogućiti uspjeh u suvremenom svijetu.
Pleme je skupina ljudi – velika ili mala – povezanih međusobno i sa svojim vođom, koji dijele neki zajednički cilj ili interes. Tisućama godina ljudi su se udruživali u plemena – bilo na vjerskoj, etničkoj, političkoj ili čak glazbenoj osnovi. To nam je u prirodi.
Danas je Internet izbrisao zemljopisne granice te ograničenja u obliku utroška novca ili vremena. Bezbrojni blogovi i društveni networking pomažu postojećim plemenima da se razvijaju a potencijalnim plemenima omogućuju da se rode – okupljajući skupine ljudi kojima su važni njihovi iPhonei, ili neka politička kampanja, ili nov način borbe protiv globalnog zagrijavanja, ili udomljavanje napuštenih pasa i mačaka...
Tko će voditi sva ta plemena? Web može učiniti zadivljujuće stvari no ne može ponuditi vodstvo. Ono ipak mora poteći od pojedinaca – ljudi poput vas, koji gaje strast prema nečemu. Svatko tko bi želio dati vlastiti doprinos sada ima alat nadohvat ruke.
Ako propustite priliku da postanete vođa, riskirate da se pretvorite u pokornu ovcu – u nekoga tko se bori za očuvanje statusa quo pod svaku cijenu, ne pitajući se pritom donosi li ta poslušnost vama (ili vašoj tvrtki) ikakvo dobro. Današnje vrijeme nimalo ne pogoduje poslušnim ovcama.
"Plemena" će vas potaknuti da razmislite (i to vrlo ozbiljno) o prilikama da vodite svoje kolege s posla, svoje klijente, investitore, hobiste, čitatelje … To nije lako, ali je definitivno lakše nego što mislite.
***
Seth Godin je marketinški stručnjak i autor deset međunarodnih uspješnica, uključujući i bestseler "New York Timesa" "Plava krava". Knjige su mu prevedene na više od 25 jezika, a među njima su i sljedeći naslovi: "Svi marketinški stručnjaci su lažljivci", "Malo je in veliko je out" (kao i Plava krava prevedeno na hrvatski), "The Dip", "Permission Marketing", "Meatball Sundae" itd. Godin je osnivač i direktor tvrtke Squidoo.com (golemo i brzorastuće pleme) i jedan od najpopularnijih blogera na svijetu.
Pametni i uspješni inovatori pronalaze ili okupljaju pokret sastavljen od istomišljenika i uspijevaju pokrenuti i potaknuti pleme uz pomoć novog proizvoda, usluge ili poruke, često putem interneta (kao primjer može poslužiti Obamina kampanja, Facebook ili Twitter). Plemena mogu postojati unutar ili izvan korporacije, kaže Godin, i gotovo svatko može postati vođa. Većina ljudi i ne pokušava iskoristiti vlastiti potencijal u strahu od kritike i pogrešaka.
Nakon godina građenja čvrstih temelja marketinške strategije, Seth Godin ovom je knjigom stekao titulu gurua liderstva. "Plemena" će vam pomoći da osmislite nove poslovne strategije i otkrijete vlastiti liderski potencijal kako biste se pozicionirali na način koji će vam omogućiti uspjeh u suvremenom svijetu.
Pleme je skupina ljudi – velika ili mala – povezanih međusobno i sa svojim vođom, koji dijele neki zajednički cilj ili interes. Tisućama godina ljudi su se udruživali u plemena – bilo na vjerskoj, etničkoj, političkoj ili čak glazbenoj osnovi. To nam je u prirodi.
Danas je Internet izbrisao zemljopisne granice te ograničenja u obliku utroška novca ili vremena. Bezbrojni blogovi i društveni networking pomažu postojećim plemenima da se razvijaju a potencijalnim plemenima omogućuju da se rode – okupljajući skupine ljudi kojima su važni njihovi iPhonei, ili neka politička kampanja, ili nov način borbe protiv globalnog zagrijavanja, ili udomljavanje napuštenih pasa i mačaka...
Tko će voditi sva ta plemena? Web može učiniti zadivljujuće stvari no ne može ponuditi vodstvo. Ono ipak mora poteći od pojedinaca – ljudi poput vas, koji gaje strast prema nečemu. Svatko tko bi želio dati vlastiti doprinos sada ima alat nadohvat ruke.
Ako propustite priliku da postanete vođa, riskirate da se pretvorite u pokornu ovcu – u nekoga tko se bori za očuvanje statusa quo pod svaku cijenu, ne pitajući se pritom donosi li ta poslušnost vama (ili vašoj tvrtki) ikakvo dobro. Današnje vrijeme nimalo ne pogoduje poslušnim ovcama.
"Plemena" će vas potaknuti da razmislite (i to vrlo ozbiljno) o prilikama da vodite svoje kolege s posla, svoje klijente, investitore, hobiste, čitatelje … To nije lako, ali je definitivno lakše nego što mislite.
***
Seth Godin je marketinški stručnjak i autor deset međunarodnih uspješnica, uključujući i bestseler "New York Timesa" "Plava krava". Knjige su mu prevedene na više od 25 jezika, a među njima su i sljedeći naslovi: "Svi marketinški stručnjaci su lažljivci", "Malo je in veliko je out" (kao i Plava krava prevedeno na hrvatski), "The Dip", "Permission Marketing", "Meatball Sundae" itd. Godin je osnivač i direktor tvrtke Squidoo.com (golemo i brzorastuće pleme) i jedan od najpopularnijih blogera na svijetu.
© Bilješke o knjigama izrađene su na osnovu informacija dobivenih od nakladnika i njihove dodatne uredničke obrade temeljem uvida u sadržaj knjige, te se kao takve ne smiju prenositi bez prethodnog dogovora s uredništvom portala.